دانلود و خرید کتاب یک صفحه در یک دقیقه به روش دکتر احمد حلت احمد حلت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک صفحه در یک دقیقه به روش دکتر احمد حلت اثر احمد حلت

کتاب یک صفحه در یک دقیقه به روش دکتر احمد حلت

معرفی کتاب یک صفحه در یک دقیقه به روش دکتر احمد حلت

«یک صفحه در یک دقیقه به روش دکتر احمد حلت» با همکاری فرامرز کوثری و حمید کوثری، راهنمایی گام به گام در افزایش مهارت مطالعه و تندخوانی است. شیوه ارائه مطلب این کتاب در قالب گفتگوهای استاد و مبتدی شکل گرفته و به زبانی بسیار ساده و قابل فهم اصول و مبانی «یادگیری متحول» را آموزش می‌دهد. زبان کتاب بسیار ساده و صمیمی و قابل فهم است. اما برخلاف روانی و سادگی، پیام کتاب بسیار ارزشمند است. در این کتاب جذاب ابتدا با دلایل ساده کندخوانی و دلایل فیزیولوژیک تندخوانی آشنا می‌شوید. سپس می‌آموزید که چگونه از تندخوانی به تندفهمی برسید، استراتژی‌های مطالعه را می‌آموزید و با روش کنترل فراموشی آشنا می‌شوید، اصول یادگیری سریع را درمی‌یابید و به راز تکنیک‌های حافظه پی‌می‌برید.

نظرات کاربران

M
۱۳۹۶/۱۱/۲۲

طلا ارزونتره تا زه ارزشش مگه چقده. یه سرچ تو گوگل بزنی همه چی تندخوانی رو برات زیر و رو میکنه. ۱۵۰۰۰ تومن؟؟!!!!!!!!!!!!

mahdi
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

بی کاربرد پرگو و مزخرف و وقت تلف کن

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
عادت غلط تک کلمه خوانی به جای چند کلمه خوانی و عبارت خوانی و پاراگراف خوانی ـ عادات نادرست تکرار کلمات موقع خواندن، حال با صدای بلند یا زیر لب یا توی گلو که به آنها بلند خوانی و صامت خوانی می گویند. ـ عادت اشتباه بازگشت به کلماتی که خوانده شده و یا چند خط قبل، در حین خواندن. ـ عادت کودکستانی خطی خوانی و از ابتداتا انتها خواندن ـ پندار غلط ضرورت یکنواخت خوانی یا مطالعه تمام مطالب و همه بخش ها با یک سرعت ثابت ـ و تفکر اشتباه مهم دانستن همه چیز و اصرار به همه چیز خوانی
ツAlirezaツ
بدون تند فهمی، تندخوانی یک بازی کودکانه بیش نیست!؟
ツAlirezaツ
تبدیل کنم و بهترین ابزار برای اینکار هم تخته سفید ذهنم و پرده سینمای خیالم و صحنه نمایشی است که تجسم می کنم! درست است؟
محسن
در سال ۱۹۷۹ مارک جکسون و جیمز مکله لند از دانشگاه کالیفرنیا در ژورنال روانشناسی تجربی مقاله ای علمی منتشر کردند با عنوان «پردازش تعیین کننده سرعت خواندن است!». آنها بر اساس نتایج آزمایشات خود دریافتند که تفاوت های افراد در سرعت خواندن به سرعت پردازش اطلاعات در ذهن آنها بستگی دارد نه به فرآیندهای حسی مثل حرکت سریع چشم! به زبان ساده تر اگر می خواهیم سرعت خواندن خود را بالا ببریم بهترین راه این است که سرعت پردازش اطلاعات رمز بندی شده توسط کلمات را در ذهن خود افزایش دهیم.
ツAlirezaツ
مبتدی: یعنی کلمات بی معنایی که می شنوم (حال می خواهد لغات زبان خارجی باشد یا کلمات مخفف علمی و یا اعداد خام و یا شماره وحتی فرمول های ریاضی و فیزیک وکلا همه فرمول ها) را باید به اشیای جاندار و معنادار
محسن
عضلات چشم هم مثل همه عضلات بدن اگر استفاده نشوند، ضعیف و شل می شوند و کارآیی خود را از دست می دهند. تمرینات ورزش چشم باعث تقویت این عضلات و حفظ کارآیی آنها می شود.
ツAlirezaツ
تبدیل کنم و بهترین ابزار برای اینکار هم تخته سفید ذهنم و پرده سینمای خیالم و صحنه نمایشی است که تجسم می کنم! درست است؟
محسن

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان