دانلود و خرید کتاب سه گام تا کشف استعداد (کشف و شکوفایی استعداد) علی فرزانه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سه گام تا کشف استعداد (کشف و شکوفایی استعداد) اثر علی فرزانه

کتاب سه گام تا کشف استعداد (کشف و شکوفایی استعداد)

نویسنده:علی فرزانه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سه گام تا کشف استعداد (کشف و شکوفایی استعداد)

«سه گام تا کشف استعداد (کشف و شکوفایی استعداد)» نام کتابی به قلم علی فرزانه (۱۳۷۰) است. این اثر درحقیقت کتاب راهنمایی است تا با روش‌های علمی و کاربردی به شما بیاموزد استعدادهای درونی خود را شناسایی و در مسیر درست آن هدایت کنید و از آنها برای داشتن یک زندگی شادتر و موفق‌تر بهره‌بگیرید. در مقدمهُ نویسنده، خواندن این کتاب را به سه گروه پیشنهاد کرده‌است: افرادی که می‌خواهند شغل یا رشته تحصیلی انتخاب کنند.،افرادی که می‌خواهند شغل یا رشته تحصیلی‌شان را تغییر دهند و افراد موفقی که به دنبال یافتن توانمندی‌های جدیدی در خود هستند.

در بخشی از این اثر می‌خوانید:

شاید در مسیر پیدا کردن استعدادهایمان ما را مسخره کنند. این افراد همیشه و همه‌جا هستند. اصلا حس قدرتشان را این‌گونه می‌خواهند نشان‌دهند. تنها کاری که باید بکنیم این است «رهایشان کنیم». به آن‌ها توجه نکنیم. کار خودمان را بکنیم. این‌ها یا خودشان افراد موفقی هستند که از اینکه ما ممکن است در آینده نزدیک از آن‌ها بهتر شویم می‌ترسند یا فهم و درک افکار ما را ندارند. پس بهترین کار این است که «رهایشان کنیم» و روزی می‌رسد وقتی‌که نتیجه کارمان را دیدند آن‌ها نیز دنباله‌رو ما و یا راه ما خواهند شد. اتفاقاتی که برای هر کس می‌افتد، محیط زندگی او و مسائلی که با آن رو در رو شده است جملگی دست در دست هم می‌دهند تا هر کس فیلتر ذهنی خودش را داشته باشد. لذا همین می‌شود که نگاه‌ها به مسائل متفاوت خواهد شد. هیچ‌گاه نباید فرمان زندگی‌مان را به دست کسی بسپاریم. پدر و مادر نیز همین‌طورند. آن‌ها بهترین‌ها را برای ما می‌خواهند. برای همین است که می‌خواهند ما از مسیری که آن‌ها می‌گویند برویم چون احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

نظرات کاربران

a
۱۳۹۸/۰۶/۰۸

واقعا عالی ممنونم

N.hashemi
۱۳۹۶/۰۸/۲۹

کتابی جالب و مفید برای نگاهی دوباره به توانمندی ها، کشف و به کارگیری انها

کاربر ۲۴۲۴۴۵۷
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

کتاب خوبی بود، توصیه میکنم اگر رضایت شغلی ندارید بخونید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
کاری کنید که دنیا به شما نیاز داشته باشد و نه شما به دنیا!
Ali
کوچک‌ترین موفقیت خود را جشن بگیرید. حتی بعد از خواندن کامل این کتاب
Negin
حتی کوچک‌ترین علاقه یا نفرت خود را که در هنگام انجام فعالیتی در گذشته در خود حس می‌کردید را ریشه‌یابی کنید چون ممکن است روزی همین‌ها به شما یاری برسانند
Negin
هر توانمندی یک ضعف دارد و یک قوت! یعنی هم بازخورد مثبت دارد هم منفی. بشر برای همین روی کره‌ی زمین است تا این موارد را درک و اصلاح کند. تکامل یعنی همین. مبارزه درون خودمان! اگر هر انسانی در این مبارزه کمی هم پیروز شود به وظیفه‌ی انسانی خودش عمل کرده و دیگر نیازی به تغییر نیست! اصلاً تغییری وجود ندارد. انسان رشد می‌کند. می‌بیند و بازخورد می‌گیرد و اصلاح می‌کند. پس نخواهید که خودتان را تغییر دهید. بخواهید که خودتان را قبول کنید، بشناسید که در کدام مسیر بهترین و عالی‌ترین عملکرد را دارید و این‌گونه حس بهتری نیز درباره‌ی خودتان دارید. مکالمه درونی‌تان مهربان‌تر خواهد شد... مبارزه‌ی درونی‌تان را تبدیل به رشد کنید نه تخریب خودتان. هیچ‌گاه با مبارزه‌ی درونی‌تان نجنگید. آن را به رشد تبدیل کنید.
Ali

حجم

۱۹۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

حجم

۱۹۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان