دانلود و خرید کتاب برنا جلد ۱ (مبانی و نقشه راه)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنا جلد ۱ (مبانی و نقشه راه)

کتاب برنا جلد ۱ (مبانی و نقشه راه)

انتشارات:انتشارات تراث
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب برنا جلد ۱ (مبانی و نقشه راه)

«مبانی و نقشه راه» جلد نخست از مجموعه کتاب‌های برنا: بستر رویش نخبگان انقلابی است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: شاید مهم‌ترین بخش برای یک مجموعه تربیتی این باشد که بتواند اهداف خود را به‌درستی و روشنی مشخص کند، متناسب با آن برنامه‌ریزی کند و آن‌ها را پیگیری نماید. همین برنامه‌ریزی و پیگیری مداوم برنامه‌ها پیکره اصلی هر مجموعه را شکل می‌دهد؛ اما باید بدانیم در امر برنامه‌ریزی مهم‌ترین سؤالی که باید پاسخ داده شود این است که «مخاطب برنامه‌های ما کیست و چه شرایطی دارد یا باید چه شرایطی داشته باشد؟». مثلاً اگر بخواهیم یک تیم زبده‌ی بسکتبال تربیت کنیم باید ترکیبی از خصوصیات ذهنی و بدنی متناسب با آن را از قبیل چالاکی، قدرت تصمیم‌گیری سریع و صحیح، قد بلند و... را مدنظر قرار دهیم و افراد را انتخاب نماییم. مادامی‌که برنامه ریزان مختصات دقیق موردنیاز در مخاطب خود را نشناسند چه‌بسا بهترین برنامه‌ها را بریزند و با شکست مواجه شوند فقط به این دلیل که مقتضیات مخاطب را در برنامه لحاظ نکرده‌اند و یا مخاطبانی که انتخاب نموده‌اند متناسب با برنامه‌ها و اهداف گزینش نشده‌اند.

نظرات کاربران

navid7033
۱۳۹۹/۱۲/۲۱

با رصدی که انجام دادم مجموعه کتاب های برنا یکی از نسخه های تربیتی ، جامع و کاربردی هست که فعالین عرصه تربیت میتونن به دست بیاورند و استفاده کنند

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
شاید دانش‌آموزی که رتبه اول بهترین مدرسه هم باشد، مختصات فکری و اخلاقی خاصی داشته باشد که بعضاً غیرقابل هدایت و تربیت ذیل آرمان‌های مجموعه باشد. پس هر مجموعه‌ای باید معطوف به هدف خود مخاطبش را برگزیند و روش شناسایی او را هم ارائه کند.
www.ZnBook.ir
چه‌بسا بهترین برنامه‌ها را بریزند و با شکست مواجه شوند فقط به این دلیل که مقتضیات مخاطب را در برنامه لحاظ نکرده‌اند و یا مخاطبانی که انتخاب نموده‌اند متناسب با برنامه‌ها و اهداف گزینش نشده‌اند.
www.ZnBook.ir
ضرورت عقل حکم می‌کند که بهترین و مستعدترین افراد برای کار تربیتی انتخاب شوند، هرچند همه انسان‌ها به تربیت نیاز دارند و هرچند تقریباً هر انسانی اگر در یک مجموعه تربیتی قرار گیرد از آن مجموعه استفاده‌هایی به نسبت ظرفیت خود خواهد برد؛ اما پرواضح است که با یک انتخاب درست ضریب تربیت صحیح هم بسیار بالاتر خواهد بود و هم در بلندمدت با تربیت انسان‌های برجسته تأثیر مضاعفی در جامعه‌ایجاد خواهد شد.
www.ZnBook.ir
به تجربه اثبات شده این مقطع سنی (دو سال پیش از بلوغ تا سه سال پس از بلوغ) مهم‌ترین و بهترین سال‌های عمر برای تعلیم و تربیت انسان است
www.ZnBook.ir
کار تربیتی نخبه‌پرور در مجموعه‌ای غیر از مدرسه و خانه بهتر است در ابتدای دوره‌ی متوسطه اول آغاز شود؛ یعنی پایان سال ششم دبستان.
www.ZnBook.ir
«پیش از شناسائی نخبه، شناسائی استعداد برتر را داریم که در طول زمان تبدیل به نخبه خواهد شد؛ چون هر صاحب استعدادبرتر که نخبه نیست؛ به تدریج به نخبه تبدیل می‌شود. پس اول شناسائی استعداد برتر است، بعد مسیر این صاحب استعداد برتر به سمت نخبه‌شدن، بعد رسیدن به نقطه‌ی ثمردهی ـ که درواقع همان نقطه‌ی نخبه‌شدن است ـ ... و بعد از آن، ادامه‌ی کار نخبه.»
www.ZnBook.ir

حجم

۱۶۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۱۶۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان