دانلود و خرید کتاب چلّه‌نشینی شاد (۱)، راهکارهای عملی برای دگرگونی شما در ۴۰روز حسن ملکیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چلّه‌نشینی شاد (۱)، راهکارهای عملی برای دگرگونی شما در ۴۰روز اثر حسن ملکیان

کتاب چلّه‌نشینی شاد (۱)، راهکارهای عملی برای دگرگونی شما در ۴۰روز

نویسنده:حسن ملکیان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چلّه‌نشینی شاد (۱)، راهکارهای عملی برای دگرگونی شما در ۴۰روز

«چلّه‌نشینی شاد (۱)، راهکارهای عملی برای دگرگونی شما در ۴۰ روز» نوشته حسن ملکیان(-۱۳۳۷) کتابی است در زمینه موفقیت و خودیاری که مانند یک کتاب کار، تمرین‌هایی را برای دگرگونی مثبت در طول ۴۰ روز بیان‌کرده‌است. در مقدمه می‌خوانیم: کتابی که در دست دارید با چنین نگرشی آماده شده است تا با دگرگونی اندیشه و دل، پس از چهل روز از افکار منفی و بیهوده رهایی یابیم. برای استفاده ی بهتر از آن پیشنهاد می شود یک بار تمام کتاب را بخوانید و بار دیگر هر عنوان را به یک روز اختصاص دهید، در اشعار و پیام های روز تأمل کنید، پرسش روزانه را به ضمیر ناخودآگاهتان بسپارید تا جوابش را دریافت کنید. قاطعانه تصمیم بگیرید تا با سه عنصر اراده، توکل و پشتکار، به راهکارها و ایده های دل گرم کننده و مشوق هر روز، تمام و کمال عمل کنید. مصمم و استوار به سفری اکتشافی در درون خود بپردازید، آن گاه احساس می کنید که رفته رفته سرحال می شوید و پایه های سرخوشی را در خود پی ریزی می کنید. هر روز با روشن شدن یک خانه از جدول ۴۰ روزه، شاهد تجلی روحتان خواهید بود و آرامش و شادمانی روزانه را تجربه می کنید. این حس، شما را به رهایی توأم با آرامش خدایی رهنمون می کند و می آموزید تا چگونه شادی و شعف را در خانه و محل کارتان بیافرینید، این چنین زندگی شاد، خوشبختی را برایتان به ارمغان می آورد. هر صبح را با نام و یاد خدا همراه لبخند آغاز کنید. همواره صورت خود را با لبخند بیارایید تا حرکت ماهیچه ها در مغز منعکس و اندیشه های مثبت جایگزین اندیشه های منفی شوند (مطمئنآ داشتن افکار منفی درحالی که لبخند بر لب دارید امکان پذیر نیست). لبخند آن قدر مسری است که دیگران قادر نیستند در برابر شما عبوس و گرفته ظاهر شوند، امتحان کنید.

نظرات کاربران

Honey Bahram
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

کاش نشر سایه سخن کتابایی مثل تله شادمانی رو هم توی طاقچه منتشر می کرد. خیلی دنبال این کتاب به صورت الکترونیکی ام. لطفا قرارش بدین

عع
۱۳۹۶/۰۸/۱۵

اگر کسی تابه حال کتاب زیاد خوانده و به اون آرامش درونی زیادی نداده این کتاب با راه کار خودش بسیار عالی است برای من که خیلی عالی بود فقط باید با تامل خوانده شودوفکر

یاد می‌گیرم پس هستم!
۱۳۹۹/۰۶/۲۵

کتاب شسته و رفته‌ی خوبیه. میدونه داره کجا میبردت. به درد یهویی خوندن نمیخوره و باید همونطور که گفته شده هر روز یک درسش رو بخونیم و روی اون و تمرین‌ها و پرسش‌هاش متمرکز باشیم. من که خیلی استفاده کردم.

mahoo
۱۴۰۰/۱۱/۰۱

خواندن این کتاب رو برای بهتر شدن حال دلمان به شدت توصیه میکنم😍

پویا
۱۳۹۷/۰۷/۱۵

گویا این‌ انتشارات فقط کتابهای کم فروشش رو به صورت الکترونیکی منتشر میکنه

کاربر 8573422
۱۴۰۳/۰۱/۳۱

چند سال پیش این کتاب را خواندم و حسابی باهاش درگیر شدم همین عیدی ۲۰ نسخه چاپی از آن را خریدم و به دوستانم هدیه و چقدر بازخوردهای خوبی گرفتم. خیلی ازم تشکر کردن که چقدر در زندگیشون اثربخش بوده

- بیشتر
مشاور و واقعیت‌درمانگر
۱۴۰۳/۰۱/۳۰

از خواندن کتاب چله‌نشینی حس فوق‌العاده‌ای داشتم. من غالبا به مراجعینم آنرا معرفی می‌کنم و میگم ۴۰ درس داره از اول شروع کن به خواندنش و به توصیه‌های عملیش گوش و انجام بده. درکت را از هستی تغییر میده. این

- بیشتر
امیرهموطن
۱۳۹۸/۱۱/۱۸

ارزون تر ارزون ترلطفا ,چه خبره؟!

Madine
۱۳۹۷/۰۶/۱۲

خیلی گرونه خب : /

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
اندرومتیوس می گوید: «هر کسی که قدم به زندگی شما می گذارد یک معلم است، حتّی اگر شما را عصبانی کند.»
zahra
اگر ساحل خموش و صخره آرام وگر کار صدف چشم انتظاری است من و دریا نیاساییم هرگز قرار کار ما بر بی قراری است
حسین
در کنار این معلمان و درس ها در کنار نمره های صفر و نمره های بیست! یک معلم بزرگ نیز در تمام لحظه ها، تمام عمر! در کلاس هست و در کلاس نیست! نام اوست مرگ! و آن چه را که درس می دهد؛ «زندگی» است!
zahra
مولانا طی حیات عاشقانه اش، سه بار در چله نشسته بود و همواره در مقام یک مرشد، مریدان خود را مطابق آداب و تربیت صوفیان به ریاضت های سخت وادار نمی کرد و بر این باور بود که با آزار دادن به جسم کار درست نمی شود، بلکه باید دل را دگرگون کرد که اسیر دنیا نشود.
عاطفه
شما به دنیا نیامده اید تا فقط فضایی را اشغال کنید. ۴ ـ «م» را از مشکلات برداریم و آن ها را به «شکلات» زندگی تبدیل کنیم. بخندیم و از زندگی لذّت ببریم.
sh.sh
بزرگی توصیه می کند: «کم تر بترس، بیش تر امیدوار باش؛ کم تر ناله کن، بیش تر نفس بکش؛ کم تر متنفر باش، بیش تر عشق بورز، در این صورت بیش تر چیزهای خوب جهان، از آنِ تو خواهند شد.»
بهار
شادی عطری است که ما نمی توانیم آن را به دیگران بیفشانیم، مگر آن که ابتدا خود را با آن معطّر کنیم.
بهار
ندرومتیوس این گونه اشاره می کند: «فراگیری عشق به خویشتن، بزرگ ترین عشق هاست.» سعی کنیم آن چه را که دیگران طالبند، رهاکرده و آن چه خودمان خواستاریم و باید باشیم را، متولد کنیم. در این حالت است که کم کم به حسی که «آرامش و رضایت خاطر» نامیده می شود، خواهیم رسید.
بهار
از «لئوبوسکالیا» شنیده ایم که: «زندگی، هدیه ی خداوند به ماست و شیوه ی زندگی ما هدیه ی ما به خداوند است.» به این هدیه ی خداوندی توجه بیش تری داشته باشیم. اگر چیزی را دوست نداشتیم، آن را تغییر دهیم و اگر نتوانستیم تغییرش دهیم، روش فکر کردنمان را در مورد آن عوض کنیم، این بهترین شیوه است!
sh.sh

حجم

۳۲۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۳۲۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان