دانلود و خرید کتاب خود‌هیپنوتیزمی ‌سریع ‌و‌فوری (چگونه با چشمان باز خود را هیپنوتیزم کنیم) فوربیس رابینز بلر ترجمه جمشید هاشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خود‌هیپنوتیزمی ‌سریع ‌و‌فوری (چگونه با چشمان باز خود را هیپنوتیزم کنیم) اثر فوربیس رابینز بلر

کتاب خود‌هیپنوتیزمی ‌سریع ‌و‌فوری (چگونه با چشمان باز خود را هیپنوتیزم کنیم)

معرفی کتاب خود‌هیپنوتیزمی ‌سریع ‌و‌فوری (چگونه با چشمان باز خود را هیپنوتیزم کنیم)

«خود هیپنوتیزمی سریع(چگونه با چشمان باز خود را هیپنوتیزم کنیم)» اثر فوربیس رابینز بلر و ترجمه جمشید هاشمی (آرام) (-۱۳۴۹) درباره‌ کشف موفقیت‌آمیز در هیپنوتیزم و فرایند بهبود خود است. رابینزبلر درباره این فرایند و مفهوم خودهیپنوتیزمی در کتابش می‌گوید: در سال ۱۹۹۷، من شیوه‌ی غیرمعمولی را برای ایجاد هیپنوتیزم کشف کردم. به عنوان یک هیپنوتیزم درمانگر حرفه‌ای، آن شیوه را از آن زمان تدریس، آزمایش و اصلاح کرده‌ام. من این شیوه را خود هیپنوتیزم فوری۲ می‌نامم. این شیوه شامل خواندن و نوشتن دست نوشته‌های۳ هیپنوتیزم به عنوان وسیله‌ی وارد شدن به حالت هیپنوتیزم است. این شیوه‌ی هیپنوتیزم را می‌توان برای اهداف درمانی گسترده‌ای استفاده کرد: ترک عادت‌های بد، اعتمادسازی، رسیدن به موفقیت و بسیاری از اهداف دیگر. این شیوه‌ی بدون شکست به تجربه یا دانش هیپنوتیزم به هیچ عنوان نیازی ندارد. علاوه بر آن، این شیوه آنقدر ساده است که ممکن است تعجب کنید که چرا هیچ کس قبلاً به آن فکر نکرده است ..... یا اگر به آن فکر هم کرده است، چرا هرگز این کشف را منتشر نکرده است. یا اگر آن را منتشر کرده است، پس چگونه است که هیچ کس درباره‌ی آن چیزی نمی‌داند؟ خود هیپنوتیزم فوری در کارایی و سادگی‌اش بدیع است. من خود هیپنوتیزم فوری را به جای آنکه یک اختراع بدانم یک کشف می‌نامم، زیرا این شیوه در زمان حیات هیپنوتیزم درمانی از نظرها مخفی بوده است. آنچه که انجام داده‌ام تشخیص ارزش بالقوه‌ی آن و بسط و گسترش آن به شیوه‌ای است که هر انسان آگاهی بتواند از آن استفاده‌ی بهینه کند. این کتاب دارای ویژگی‌ای است که بیشتر کتاب‌های کمک به خود آن را ندارند. بیشتر نویسندگانی که کتاب‌های کمک به خود را می‌نویسند شیوه‌هایی را توصیه یا توضیح می‌دهند که فقط بعد از خواندن کتاب‌هایشان باید از آن‌ها پیروی کرد. یعنی فقط هنگامی که خواندن آن کتاب‌ها را تمام کردید می‌توانید آن توصیه‌ها را به مرحله‌ی عمل درآورید. اما با وجود کتاب خود هیپنوتیزم فوری هیچ تاخیری وجود ندارد.. شما حتی بدون کنار گذاشتن این کتاب نیز از آن بهره خواهید برد.

نظرات کاربران

Dexter
۱۳۹۷/۱۱/۲۸

کتاب بسیار خوبیه، اومده توضیح داده هیپنوتیزم چیه، چه خرافاتی در موردش وجود داره، کاربردش چیه، و یه چیز مهم تر که برای من هم خیلی مفید بود اینکه یاد داده چه جوری خودتون رو برای رسیدن به تفکر و

- بیشتر
Enigma
۱۴۰۰/۰۴/۲۱

این کتاب اگر صوتی بشه ، چیز نابی در میاد ... مخصوصاً اگر یه صدای آرامبخش قسمت های هیپنوتیزم را بخونه ...

maadikhah
۱۳۹۷/۱۰/۲۳

واقعا عالی بود، برعکس بقیه ی کتابا که فقط یه مشت چرت و پرت تحویل مردم می دن ، جواب تمام سوالاتم رو گرفتم، ترجمه هم راضی کننده بود.

صفری
۱۳۹۸/۰۲/۰۶

کتاب نثر روان و خیلی خوبی دارد . با مطالعه این کتاب به معنای واقعی هیپنوتیزم پی بردم . خوب بود.

محمد رضا
۱۳۹۹/۰۷/۲۹

واقعا خوب بود تجربه‌ی خوبی بدست آوردم اگر کتاب های بهتری می‌شناسید پیشنهاد کنید

hamed
۱۳۹۶/۱۲/۱۱

کتاب های بهتری در این زمینه هست

Alimorad Hasani
۱۴۰۱/۰۷/۲۴

این کتاب در عین سادگی کاربردی است و بااین که در ترجمه وجمله بندی آن بعضاً ایراد وجود دارد ،زیاد مطالعه کتاب را آزار دهنده نمی کند و قابل اغماض است.

فرزاد
۱۳۹۷/۰۷/۲۲

اوناییکه خوندن این کتابو نتبجه گرفتن؟؟؟ یعنی باهاش هیپنوتیزم کردن؟؟ یا الکیه

علیجانپور
۱۴۰۲/۰۸/۲۴

هنوز تمامش نکردم.ولی کتاب جذابی بود‌

کاربر ۵۴۸۷۶۰۰
۱۴۰۲/۰۲/۲۹

کتاب اصلا جنبه آموزشی نداشت

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
هیپنوتیزم سیستم امنیتی ذهن را به گونه‌ای خلع سلاح کرده و آن را دور می‌زند که مستقیماً با ذهن درونی ارتباط برقرار کند.
Hamed Hatami
برای مثال، هنگامی که به هدف خود می‌رسید، از نظر احساسی به دنبال چه چیزی هستید؟ از رسیدن به موفقیت چه چیزی نصیب شما می‌شود؟ آیا این حسی از موفقیت است؟ غرور به خود است؟ آزادی است؟ ارضای خود است؟ خودبینی است؟ هنگامی که موضوع به بهبود خود می‌رسد، هیچ انگیزه‌ی اشتباهی وجود ندارد. این زندگی شماست، بنابراین درباره‌ی انگیزه‌های واقعی‌تان با خود صادق باشید.
mahshid T

حجم

۱۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۴,۹۰۰
تومان