دانلود و خرید کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول (خلاصه کتاب) لوئیز ال. هی ترجمه گروه گردآوری و ترجمه سبکتو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول (خلاصه کتاب) اثر لوئیز ال. هی

کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول (خلاصه کتاب)

کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول، اثری نوشته‌ی لوئیز ال. هی، سخنران انگیزشی و نویسنده مشهور آمریکایی است. او در این کتاب با ارائه‌ی راهکارهای روزانه، مسیری برای ایجاد تحول فردی و رشد و پیشرفت ترسیم می‌کند. 

درباره‌ی کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول

 کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول، اثری بی‌نظیر از لوئیز ال. هی است. او در این کتاب به ما می‌گوید که برای تغییر دادن شرایط و ایجاد فضایی بهتر برای رشد و پیشرفت لازم است تا عادت‌های درونی خودمان را تغییر بدهیم. او در کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول مسیری را ترسیم می‌کند که با قدم گذاشتن در آن به راحتی بتوانیم برخی اندیشه‌ها یا عقاید که درست نیستند و جایگاهی در زندگی‌مان ندارند را کنار بگذاریم. هر فصل کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول مربوط به یک روز است که موضوعی مختص به خودش دارد همینطور هر روز تمرین‌ها و عبارات تاکیدی دارد. با مطالعه‌ی فصل‌های کتاب و انجام دادن تمرین‌ها، در مسیر رشد و پیشرفت قرار می‌گیریم.

کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول، برای تمام کسانی که دلشان می‌خواهد در زندگی‌شان تغییرات اساسی ایجاد کنند، جذاب و خواندنی است. 

درباره‌ی لوئیز هی

لوئیز ال. هی، نویسنده‌ی کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول و بسیاری آثار دیگر، زندگی پرفراز و نشیب و عجیبی داشت. او زاده ۸ اکتبر ۱۹۲۶ بود. در سن پنج سالگی توسط همسایه‌شان مورد تجاوز قرار گرفت. در پانزده سالگی باردار شد و در شانزده سالگی مدرسه را ترک کرد. مدتی شغل‌های کم درآمدی داشت و بعد به عنوان مدل مشغول به کار شد. این کار برای او بسیار پردرآمد و خوب بود. او با اندرو هی ازدواج کرد ولی مدتی بعد همسرش به او خیانت کرد و از هم جدا شدند.

بعد از مطالعه‌ی کتاب‌های فلورانس اسکاول شین، لوئیز ال. هی متوجه شد که می‌توان تحت هر شرایطی خوشبین بود و با استفاده از خوشبینی مشکلات مالی یا حتی جسمانی را درمان کرد. او آثار بسیاری در این زمینه دارد. لوئیز ال. هی در سن نود سالگی در سال ۲۰۱۷ درگذشت. 

جملاتی از  کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول

اشتباهی که بیشتر رخ می‌دهد استفاده از جمله‌های نادرست است. اینکه بگویید 'بسه دیگه از دست این خودرو خسته شدم' قطعا به معنی اینکه شما خودرو جدید می‌خواهید نیست. چون فکرتان منفی است و احساس بدی که از گفتن جمله دارید شما را عصبانی تر می‌کند اما اگر به جای آن به این فکر کنید که 'من اتومبیل جدید و زیبایی دارم که نیازهایم را برطرف می‌کند.' چه طور؟ مثبت، واضح و قابل دریافت. وقتتان را با محدودیت‌ها تلف نکنید. روابط ضعیف، مشکلات، بی پولی و... هر چه بیشتر در مورد آنها صحبت کنید بیشتر وارد زندگی تان می‌شوند. جریان فکری تان را عوض کنید، تا همه چیز در زندگی تغییر کند.

وقتی شروع به مثبت فکر کردن کنید، از حجم افکار منفی وحشت می‌کنید اما نگران نباشید در برخورد با آنها بگویید' این فکر قدیمی‌است و من دیگر به آن اهمیت نمی‌دهم' بعد یک فکر مثبت را جایگزین آن کنید.

نظرات کاربران

✨💫CEEPORT🌻💧
۱۳۹۸/۰۹/۲۰

میکروکتاب و نانوکتاب مثل نکات کنکوری میمونن، همونطور که دانش‌آموز بعد از کنکور اون نکاتو فراموش میکنه و دیگه بدردش نمیخوره چون پایه‌ای و زیربنایی مطالعه نکرده، مطالب نانو و میکروکتاب هم چون منسجم و با توضیحات تکمیلی همراه نیستن

- بیشتر
Mir a
۱۳۹۷/۰۱/۱۶

خلاصه و مفید، منفی گرایی نابود کننده است

سید مصطفی
۱۳۹۸/۰۹/۱۰

خیلی خلاصه بود .. هر فصلش مربوط ب ی قسمت از زندگی ماست و بنظرم باید قسمتهایی در زندگی ک صعف بیشتری داره رو ب طور مفصل از روی نسخه اصلی مطالعه کرد

b.erfn
۱۳۹۶/۱۱/۰۲

جملات تاکیدیش کمک کنندس. ولی این کتاب چندان قوی نیست و زیادی خلاصست. البته فک کنم کتاب اصلی انقدر خلاصه و کم محتوا نباشه. کتابی مثل اثر مرکب خیلی قویتره

mahdi
۱۳۹۶/۱۰/۱۹

اگه در کنار هر میکرو بوک کاملش هم بزارید بهترم میشه

ستاره
۱۳۹۶/۰۹/۱۰

خوب بود

Sabakhl
۱۳۹۶/۰۸/۰۶

این کتاب عالیه من و معتاد به مثبت نوشتن کرده

sheydat
۱۳۹۶/۰۷/۰۱

عالی بود پیشنهاد میکنم بخونید...قیمت هم خیلی مناسبه وارزشش خیلی بیشتر از ایناست

شبنم
۱۳۹۶/۱۲/۱۲

سلام کتاب خوب و مفیدی بود👍

AMiR
۱۳۹۶/۰۸/۱۱

کتابی با ارزش که خلاصه چند کتاب دیگر هم هست😊

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۱)
افرادی که سخت به چیزی دست پیدا می‌کنند، موفق ترین فرد در آن زمینه هستند.
Mehdi Infinity
اولین قدم برای تغییر، باور است.
AMiR
وقتتان را با محدودیت‌ها تلف نکنید. روابط ضعیف، مشکلات، بی پولی و... هر چه بیشتر در مورد آنها صحبت کنید بیشتر وارد زندگی تان می‌شوند.
Mehdi Infinity
مشکل از درون شماست و برای رسیدن به آنچه می‌خواهید باید تمرین کنید
AMiR
فرصت این زندگی را از خود نگیرید
AMiR
خوش‌بینی می‌تواند شرایط مادی مردم را تغییر داده و همچنین مشکلات جسمی را برطرف سازد.
AMiR
همه ما در مقابل تغییر مقاوم هستیم و نمی‌توانیم به راحتی آن را بپذیریم
Mehdi Infinity
از این عبارت‌ها برای تبدیل بی ارزش بودن به ارزشمند بودن استفاده کنید و اعتماد به نفستان را بالا ببرید: ● من انتخاب می‌کنم که احساس خوبی در مورد خودم داشته باشم. ● من با مسئولیت پذیری به دنیا نگاه می‌کنم ● در دنیای من همه چیز عالی است. ● من شگفت انگیزم و احساس بسیار خوبی دارم و از زندگی سپاسگزارم.
Mehdi Infinity
من دوست دارم تصور کنم که عقاید و باورهای کهنه ام را با ریختن در رودخانه به دست جریان آب می‌سپارم آنها در آب حل می‌شوند و هرگز باز نمی‌گردند.
AMiR
وقتی شروع به مثبت فکر کردن کنید، از حجم افکار منفی وحشت می‌کنید اما نگران نباشید در برخورد با آنها بگویید" این فکر قدیمی‌است و من دیگر به آن اهمیت نمی‌دهم" بعد یک فکر مثبت را جایگزین آن کنید.
M.hjn

حجم

۴۰٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۴۰٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان