دانلود کتاب صوتی ۲۱ روز تا رسیدن به تحول (خلاصه کتاب) + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۲۱ روز تا رسیدن به تحول (خلاصه کتاب) اثر لوئیز ال. هی

دانلود و خرید کتاب صوتی ۲۱ روز تا رسیدن به تحول (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی ۲۱ روز تا رسیدن به تحول (خلاصه کتاب)

کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول نوشتهٔ لوئیز ال. هی و ترجمه‌شده توسط گروه گردآوری و ترجمهٔ سبکتو است و سبکتو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ۲۱ روز تا رسیدن به تحول

کتاب صوتی ۲۱ روز تا رسیدن به تحول نوشتهٔ لوئیز ال. هی، سخنران انگیزشی و نویسندهٔ مشهور آمریکایی است.

حتما برای شما هم پیش آمده که از شرایط خود راضی نبودید؛ اما هرچه تلاش کردید نتوانستید اوضاع را بهبود ببخشید. لوئیز در این کتاب می‌گوید که این مشکل از درون شماست و برای رسیدن به آنچه می‌خواهید باید تمرین کنید. در این کتاب، ۲۱ روز برای رسیدن به تحول را می‌گذرانید. هر فصل مربوط به یک روز است که موضوعی مختص به خودش دارد؛ همینطور هر روز تمرین‌ها و عبارات تأکیدی دارد که بهتر است برای انجام آن‌ها کاغذ و خودکار همراهتان داشته باشید.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب ارائه شده است. میکروکتاب‌های چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که به دور از اضافه‌گویی، موسیقی بین برنامه و مکث‌های طولانی به دنبال ارایه اطلاعات مفید کتاب در کمترین زمان است.

همهٔ ما به دنبال بهترشدن هستیم تا بتوانیم رفتارهای درست را جایگزین عادت‌های بد کنیم. اگر این کتاب را می‌شنوید، باید به شما تبریک گفت که تصمیمی آگاهانه گرفتید و زندگی خود را به سمت موفقیت و تغییرات مثبت پیش می‌برید. با عمل کردن به تمرینات این کتاب صوتی، تغییراتی را در زندگی تجربه می‌کنید که شاید سال‌ها به دنبال آن بودید. تجربیات دلنشینی که باورهای قدیمی‌ و منفی را از شما دور کرده و انرژی شما را دوباره به جریان می‌اندازد. هر کدام از ما باورها و عقایدی داریم که گاهی از کودکی همراه ما بوده‌اند؛ بدون اینکه بدانیم درست هستند یا نه. حالا زمان آن است که آن‌ها را بررسی کنیم و تصمیم بگیریم که کدام باید در زندگی ما بمانند و کدام‌ها را باید رها کنیم. 

زندگی شما را دوست دارد. او می‌خواهد ذهنی آرام، شاد و مطمئن داشته باشید. شما شایسته بهترین‌ها هستید و باید همیشه احساس راحتی کنید و درآمد خوبی داشته باشید. فرصت این زندگی را از خود نگیرید.

شنیدن کتاب صوتی ۲۱ روز تا رسیدن به تحول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند مسیر رسیدن به تحول را طی کنند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لوئیز ال. هی

لوئیز هی، به عنوان یکی از مربیان پیشگام در زمینهٔ خودباوری شناخته می‌شود. او که دوران کودکی و نوجوانی سختی را پشت سر گذاشته بود، از شیکاگو به نیویورک رفت و در آنجا با آثار فلورانس اسکاول شین و ارنست هولمز در خصوص تفکر نو آشنا شد. در آن زمان آن‌ها ادعا می‌کردند که خوش‌بینی می‌تواند شرایط مادی مردم را تغییر داده و همچنین مشکلات جسمی ‌را برطرف سازد. لوییز این تفکر را باور کرد و تحقیقات زیادی انجام داد و نهایتا در سال ۱۹۷۲ اولین کتاب او با نام «شفای تن» چاپ شد که با فروش در ۳۳ کشور جهان و ترجمه به ۲۵ زبان دنیا به یکی از پرفروش ترین کتاب‌های زمان خود بدل شد. زمانی که لوییز در اوج شهرت بود متوجه شد که سرطان دارد اما فلسفه شخصی و باورهایش به او کمک کرد تا این بیماری را به طور کامل از بین ببرد. او اکنون موسسه انتشاراتی خودش با نام «هی‌هاو» که از نشیمن خانه‌اش شروع و به یکی از مشهورترین موسسات چاپ تبدیل شد را اداره می‌کند و یکی از معروفترین سخنرانان انگیزشی و نویسندگان آمریکاست.

بخشی از کتاب صوتی ۲۱ روز تا رسیدن به تحول

«روز سوم اعتماد به نفس

اعتماد به نفس یعنی داشتن احساس خوب نسبت به خودتان. وقتی این حس را در خودتان تقویت کنید تقریبا می‌توانید هر کاری را انجام دهید این آزادی را دارید که در مورد هرچه دوست دارید فکر کنید، پس چرا باید خودتان را دست کم بگیرید. وقتی کوچک بودید بدون اینکه نگران باشید همه چیز را دوست داشتید و آنها را دست یافتنی می‌دانستید. اما با بزرگتر شدن همه آن احساس خوب از بین رفت.

تمرین: من خودم را تایید می‌کنم

روزی سیصد بار این عبارت را با خودتان تکرار کنید و اجازه دهید در ناخودآگاه تان ثبت شود. از تعداد آن تعجب نکنید وقتی از چیزی نگران هستید یا مشکلی دارید، بیشتر از چهارصد بار مشکل را به روش‌های مختلف تکرار می‌کنید. می‌دانم که وقتی می‌گویید من خودم را تایید می‌کنم افکاری مثل "احمقانه است" "این تاکید چیزی به من اضافه نمی‌کند" یا "ولی من به اندازه کافی خوب نیستم" یا "وقتی من اینقدر چاق هستم چه طور می‌توانم خودم را تایید کنم؟" در ذهنتان شروع می‌شود. اما به آنها اهمیت ندهید نادیدشان بگیرید و با لبخند تکرار کنید: من خودم را تایید می‌کنم. اجازه دهیدافکار منفی عبور کنند. تنها ما هستیم که می‌توانیم به افکارمان قدرت ببخشیم.

بنابراین افکار و کلمات مثبت جدیدی انتخاب کنید و آنها را تکرار کنید. بگویید که چقدر عالی هستید و لیاقت هر چیزی را دارید.

عبارت‌های تاکیدی برای اعتماد به نفس

یکی از بزرگترین موانع هنگام گفتن عبارات کلیدی، فکر به این است که "من به اندازه کافی خوب نیستم " که به این معناست که شما لیاقت چیزهای خوب را ندارید. از این عبارت‌ها برای تبدیل بی ارزش بودن به ارزشمند بودن استفاده کنید و اعتماد به نفستان را بالا ببرید:

 من انتخاب می‌کنم که احساس خوبی در مورد خودم داشته باشم.

 من با مسئولیت پذیری به دنیا نگاه می‌کنم

 در دنیای من همه چیز عالی است.

 من شگفت انگیزم و احساس بسیار خوبی دارم و از زندگی سپاسگزارم.»

نظرات کاربران

anvar
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

فقط اون ترجمه ی روز ۱۳بدر رو از کجا اوردی خدایی؟اونم نویسنده خارجی

re.heydar
۱۳۹۸/۰۹/۰۵

سلام ی سوال یا اگر اشتباهی در کار نباشه یک اشکال در ترتیب بندی! در توضیحات مربوط به میکرو کتاب گفته شد که مقدمه توضیح کلی در مورد کتاب هست پس بخش اول(در باره کتاب) در مورد چه چیزی هست؟ اگر مقدمه

- بیشتر
کتابخوار-۸۲
۱۳۹۸/۰۵/۲۰

خیلی دیگه خلاصه بود بدرد نمیخوره

amin omat
۱۳۹۶/۰۵/۳۰

صدای گوینده ها نا مناسب است. کاملا ناشی هستند.

کاربر 1436872
۱۳۹۸/۱۲/۱۸

بسیار زیبا بود

شبنم
۱۳۹۸/۱۱/۱۶

عالیه

majid jan
۱۳۹۶/۰۶/۰۸

خیلی کیفیت پایین بود و خلاصه شدن کتاب به صورتی بود که بعضی از جملات و کلمات به طور کامل بیان نشده و به موضوع بعد پرداخته می شود . لطفا قبل از قراره دادن کتاب در اپلیکیشن یکبار به

- بیشتر
کاربر ۲۲۰۵۵۰۸
۱۳۹۹/۰۶/۲۴

ببخشید کتاب خوندنیش وجود ندارد صوتی نباشه

🎼Amir
۱۳۹۷/۱۲/۰۴

بسیار عالی! دید انسان رو عوض می‌کنه. گوینده‌ش هم بسیار خوب بودند؛ از نظر من صدا و لحنشون خیلی خوب بود!! کتاب مثبتیه!

azetrom
۱۳۹۶/۰۶/۰۶

بسیار عالی و مفید

زمان

۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۴,۹۰۰
۵۰%
تومان