دانلود و خرید کتاب مدیریت بهینه تربیت بدنی در مدارس احمدعلی آصفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب مدیریت بهینه تربیت بدنی در مدارس

کتاب مدیریت بهینه تربیت بدنی در مدارس

معرفی کتاب مدیریت بهینه تربیت بدنی در مدارس

کتاب مدیریت بهینه تربیت بدنی در مدارس نوشتهٔ احمدعلی آصفی و محسن وحدانی است. انتشارات دانشگاه اصفهان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب مدیریت بهینه تربیت بدنی در مدارس

کتاب مدیریت بهینه تربیت بدنی در مدارس به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا در تمام ابعاد و ساحت‌های تربیتی (اجتماعی، فرهنگی، علمی و...) رشد کنند و بسیاری از مهارت‌های زندگی (مانند مسئولیت‌پذیری، کار تیمی، تعامل، حل مسئله و...) را بیاموزند. این کتاب راهنمای جامع مدیریت بهینه درس تربیت بدنی برای معلمان، مربیان، مدیران، سیاستگذاران و علاقه‌مندان به سلامت و رشد دانش‌آموزان است. این کتاب بر فلسفه، اصول کلیدی، راهبردهای و بهترین شیوه‌ها برای طراحی و اجرای یک برنامهٔ تربیت بدنی بهینه استوار است. همچنین اهمیت شیوه‌های فراگیر، انطباق تربیت بدنی برای دانش‌آموزان با توانایی‌های متنوع و پرورش یک محیط یادگیری مثبت و فراگیر را که در آن هر دانش‌آموز بتوان رشد کند در نظر دارد. 

در دنیای متغیر و پرشتاب امروزی که تکنولوژی بسیاری از فرصت‌های فعالیت بدنی را از کودکان گرفته است، تربیت‌بدنی اغلب در برنامهٔ درسی مدارس جایگاهی مهم و حمایت‌کننده از زندگی سالم دانش‌آموزان دارد. تربیت‌بدنی مجموعه‌ای از فرصت‌های تربیتی را فراهم می‌کند که در آن دانش‌آموزان از طریق ایفای نقش موثر و فعال خود سواد بدنی لازم را کسب و توسعه دهند و سبک زندگی سالم و فعال را در تمام طول عمر خود به کار گیرند.

خواندن کتاب مدیریت بهینه تربیت بدنی در مدارس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سلامت پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان