دانلود و خرید کتاب قصه صخره عبدالتواب یوسف ترجمه آذر رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قصه صخره

کتاب الکترونیکی قصه صخره نوشتۀ عبدالتواب یوسف و ترجمۀ آذر رضایی است و انتشارات امیرکبیر آن را منتشر کرده است. کتاب قصه صخره سیزدهمین جلد از مجموعۀ «زندگانی پیامبر در بیست قصه» است که برای مخاطبان کودک و نوجوان به نگارش درآمده است.

درباره کتاب قصه صخره

یافتن بهترین کتاب کودک یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان با کمک کتاب‌های کودکانه می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند. زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و... را هم در برمی‌گیرد که بسیار مهم هستند.

قبل از هر اقدامی باید بدانید برای چه کسانی می‌خواهید کتاب بخرید و بر اساس گروه سنی او اقدام کنید. به‌عنوان‌مثال اگر برای کودکی ۱۰ساله دنبال کتاب هستید، با جست‌وجوی بهترین کتاب برای کودکانه ۱۰ساله می‌توانید مشکل خود را حل کنید؛ اما فراموش نکنید گروه سنی کتاب‌های کودک بسیار مهم است. در مجموع، کتاب کودک با تصویر بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ چرا که رنگ‌ها کودکان را به خود جذب می‌کنند. در ادامه با این تقسیم‌بندی گروه سنی کودکان آشنا می‌شوید:

گروه الف: سال‌های قبل از دبستان

گروه ب: کلاس‌های اول، دوم و سوم دبستان

گروه ج: کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان

در کتاب قصه صخره می‌خوانیم که مسلمانان مدینه به پیشنهاد «سلمان فارسی» و به فرمان حضرت محمّد(ص) دورتادور مدینه را گودال می‌کَنند، اما همین صخره مانع کار آنها می‌شود. پیامبر(ص) آب کوزه را روی صخره می‌ریزد و با گفتن «بسم‌الله» شروع به ضربه‌زدن به صخره می‌کند، ناگهان سنگِ سخت چندتکه می‌شود و با رفع مشکلات و شکست کافران، جنگ احزاب به پایان می‌رسد.

خواندن کتاب قصه صخره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای گروه سنی ب و ج نوشته شده است.

بخشی از کتاب قصه صخره 

«من صخره هستم، صخره‌ای سنگی. می‌دانید که سنگ محکم و قوی است. حتی ضربۀ تبر هم بر آن اثری ندارد.

من در جایی نزدیک مدینه بود و می‌توانستم خیلی از اتفاق‌ها را ببینم. من هجرت پیامبر(ص) از مکه به مدینه، جنگ بدر و حتی جنگ احد را دیدم و از اجرای تمام این اتفاق‌ها خبردار شدم.

می‌دیدم که یهودی‌ها با اینکه با پیامبر(ص) پیمان بسته بودند که با مسلمانان بجنگند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۸۶۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان