دانلود و خرید کتاب فیل تنها مریم زرنشان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب فیل تنها

کتاب فیل تنها

نویسنده:مریم زرنشان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فیل تنها

کتاب فیل تنها نوشتۀ مریم زرنشان در انتشارات امیرکبیر به چاپ رسیده است. این کتاب در گروه کتاب‌های شکوفه وابسته به نشر امیرکبیر قرار دارد و مناسب برای کودکان ردۀ سنی ب طراحی و نوشته شده است.

درباره کتاب فیل تنها

کتاب فیل تنها، جزو داستان‌های تخیلی کودکانه از نوع داستان‌های حیوانات است. برای کودکان، قصه‌هایی شنیدنی و جالب با مضامین مختلف هستند که با کمک آن‌ها بتوان مفاهیم مهمی را به آن‌ها آموزش داد. داستان‌ها به کودکان کمک می‌کنند که انعطاف‌پذیر شوند تا به‌خوبی با هر چیزی که زندگی ارائه می‌دهد کنار بیایند و بفهمند چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه است. درواقع، داستان‌ها یک‌رشته مفاهیم اعتقادی مبتنی بر ارزش از جمله مفاهیم خوب و بد را به کودک منتقل می‌کنند.

داستان فیل تنها در یک جنگل سبز و قشنگ پر از گل‌های رنگارنگ اتفاق می‌افتد. در آنجا هر کدام از حیوانات برای خودشان کار و سرگرمی دارند که از صبح که بیدار می‌شوند به آن مشغول هستند. بچه ها هم بازی می‌کنند. آن وسط فقط یک فیل تنها به اسم خاکستری هست که تنهایی در جنگل به تماشای بازی دوستانش می‌نشیند. آخر هیکل او خیلی بزرگ است و کاری نمی‌تواند بکند. از آن بدتر، حین بازی ممکن است حیوانات دیگر زیر پایش له شوند یا وقتی قایم‌باشک‌بازی می‌کنند جایی نیست که قایم شود و اول از همه او را پیدا می‌کنند.

یک روز که خاکستری طبق معمول تنها زیر درختی نشسته بود، یک پرنده از بالای درخت به او گفت چرا تنها نشسته‌ای و با دیگران بازی نمی‌کنی. خاکستری به او دلیلش را گفت. پرنده روی خرطوم خاکستری نشست و از او خواست که تابش بدهد. خاکستری با خوشحالی قبول کرد. صدای بازی و شادی آن دو به گوش پرنده‌های دیگر رسید. آن‌ها هم آمدند و از خاکستری خواستند که تابشان بدهد. خاکستری قبول کرد و همه را تاب داد. از آن روز به بعد، پرنده‌ها دسته‌دسته برای تاب‌بازی نوبت می‌گرفتند و خاکستری دیگر تنها نبود.

خواندن کتاب فیل تنها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فیل تنها

«خاکستری هیکلش خیلی گنده بود. موقع بازی گرگم‌به‌هوا، سنجاب و خرگوش و سمور، زیر دست و پایش می‌ماندند. له می‌شدند یا دست و پا شکسته آخ‌آخ کنان به لانه‌هایشان برمی‌گشتند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۴۰۰
تومان