دانلود و خرید کتاب مبانی برنامه نویسی با پایتون جواد محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب مبانی برنامه نویسی با پایتون

کتاب مبانی برنامه نویسی با پایتون

نویسنده:جواد محمدی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مبانی برنامه نویسی با پایتون

کتاب مبانی برنامه نویسی با پایتون نوشتهٔ جواد محمدی است. انتشارات فناوری نوین این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب مبانی برنامه نویسی با پایتون

کتاب مبانی برنامه نویسی با پایتون برای افرادی مناسب است که بخواهند از با مبانی برنامه‌نویسی پایتون آشنا شوند. بعد از مطالعهٔ کتاب دانش‌جویان می‌توانند مفاهیم پایه‌ای برنامه‌نویسی را درک کنند و برنامه‌هایی برای حل مسائل مختلف بنویسند.

خواندن کتاب مبانی برنامه نویسی با پایتون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علوم رایانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مبانی برنامه نویسی با پایتون

«پایتون توسط گویدو وَن رُسام برنامه‌نویس هلندی در موسسه CWI کشور هلند در سال‌های آخر دهه ۱۹۸۰ توسعه یافت. پایتون به‌عنوان زبان برنامه‌نویسی با کاربرد عمومی ابداع شد و ابتدا در سال ۱۹۹۱ برای استفاده عمومی منتشر گردید. وَن رُسام نام پایتون را به یادبود گروه معروف کمدین بریتانیائی مونتی پایتون در دهه ۱۹۷۰ نام‌گذاری نمود. پایتون همانند متلب به‌آسانی قابل‌استفاده می‌باشد. در کاربرد این زبان نیازی به تعریف متغیرها و تعیین نوع متغیرها نمی‌باشد و پایتون به‌صورت خودکار مناسب‌ترین متغیر را انتخاب می‌نماید. همچنین پایتون یک زبان برنامه‌نویسی سطح بالا و تفسیری می‌باشد. این زبان با سایر زبان‌های کامپایل شده همانند C/C++، فرترن و جاوا که قبل از اجرا نیاز به کامپایل یا گردآوری کُد منبع به کُد باینری (در مبنای 2) دارند متفاوت می‌باشد. در پایتون و متلب کُدها خط به خط اجرا می‌شوند. پایتون رایج‌ترین زبان برنامه‌نویسی برای یادگیری ماشین و یادگیری عمیق می‌باشد.

دلایل زیادی برای محبوبیت روزافزون زبان برنامه‌نویسی پایتون وجود دارد. پایتون یک زبان برنامه‌نویسی قدرت‌مند، با خوانایی زیاد و سطح بالا است. یعنی، دستورات زبان پایتون به‌جای آنکه به زبان دودویی (صفر و یک‌های) پیچیده نوشته شده باشند، مانند کلمات انگلیسی خوانده می‌شوند و این به این معنی است که آموزش زبان پایتون راجت و آسان مناسب خواهد بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

قیمت:
۳۹,۸۰۰
تومان