دانلود و خرید کتاب هنر کدنویسی تمیز کریستین مایر ترجمه رمضان عباس نژاد ورزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب هنر کدنویسی تمیز

کتاب هنر کدنویسی تمیز

معرفی کتاب هنر کدنویسی تمیز

کتاب هنر کدنویسی تمیز نوشتهٔ کریستین مایر و ترجمهٔ رمضان عباس نژاد ورزی و مازیار کلاه گر زواردهی است. انتشارات فناوری نوین این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب هنر کدنویسی تمیز

کتاب هنر کدنویسی تمیز با هدف آموزش یک زندگی متمرکزتر به‌عنوان یک برنامه‌نویس و مؤثرترشدن در کار روزانه‌ نگاشته شده است. در این کتاب، نشان داده شده که چگونه می‌توان بهره‌وری را با نوشتن کدی تمیز، مختصر و متمرکز افزایش داد که خواندن، نوشتن و همکاری با سایر برنامه‌نویسان را آسان‌تر می‌کند. اصل تمرکز در هر مرحله از توسعهٔ نرم‌افزار صدق می‌کند؛ خواننده با مطالعهٔ این کتاب می‌آموزد که چگونه کد تمیز بنویسد، توابع متمرکز ایجاد کند، برنامه‌های کاربردی سریع و واکنش‌گرا ایجاد کند، رابط کاربری متمرکز برای کارایی و زیبایی‌شناسی طراحی کند و نقشه‌های راه محصول را با استفاده از حداقل محصول قابل‌عرضه (MVP) برنامه‌ریزی کند. چگونگی دست‌یابی به یک حالت خالص تمرکز می‌تواند تمرکز شما را افزایش دهد و به شما در تجربهٔ هیجان و شادی بیش‌تر از وظایف خود کمک کند. در واقع، موضوع اصلی این کتاب تمرکز به هر طریق ممکن است.

خواندن کتاب هنر کدنویسی تمیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علوم رایانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هنر کدنویسی تمیز

«روزی روزگاری، والدین بیل گیتس سرمایه‌گذار افسانه‌ای، وارن بافت، را به خانه خانواده دعوت کردند تا مدتی را با هم بگذرانند. در یک مصاحبه باCNBC ، وارن بافت به یاد می‌آورد که در این ملاقات، پدر بیل از وارن و بیل خواسته بود تا اسرار موفقیت خود را بنویسند. حالا به شما می‌گویم که آن‌ها چه نوشتند.

در آن زمان، نابغه فناوری، بیل گیتس، تنها یک یا دو بار با سرمایه‌گذار معروف، بافت، ملاقات کرده بود، اما آن‌ها به‌سرعت دوستان نزدیکی شدند، هر دو در حال رهبری شرکت‌های میلیارد دلاری موفق بودند. بیل گیتس جوان در آستانه تحقق مأموریت خود در قرار دادن یک کامپیوتر بر روی هر میز کار با غول نرم‌افزاری رو به رشد خود، مایکروسافت، بود. وارن بافت جایگاه خود را به‌عنوان یکی از موفق‌ترین نخبگان دنیای تجارت کسب کرده بود. به‌طور معروف، وارن شرکت عهده‌داری را که بر آن مالکیت داشت، یعنی برکشایر هاتاوی، از یک تولیدکننده نساجی ورشکسته به یک قهرمان بین‌المللی در زمینه‌های کسب‌وکار متنوع، ازجمله بیمه، حمل‌ونقل و انرژی، تبدیل کرده بود.

پس این دو افسانه دنیای تجارت چه چیزی را راز موفقیت خود می‌دانستند؟ طبق داستان، بیل و وارن بدون هیچ مشورت و همکاری، هر دو یک کلمه نوشتند: تمرکز.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان