دانلود و خرید کتاب پیک شادی آمادگی دانش آموزان کلاس اول برای ورود به کلاس دوم سارا زایرعلی مطوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب پیک شادی آمادگی دانش آموزان کلاس اول برای ورود به کلاس دوم

کتاب پیک شادی آمادگی دانش آموزان کلاس اول برای ورود به کلاس دوم

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پیک شادی آمادگی دانش آموزان کلاس اول برای ورود به کلاس دوم

کتاب «پیک شادی آمادگی دانش آموزان کلاس اول برای ورود به کلاس دوم» نوشتۀ سارا زایرعلی مطوری است و انتشارات طلایه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب پیک شادی آمادگی دانش آموزان کلاس اول برای ورود به کلاس دوم

پیک شادی مجموعه‌ای آموزشی است که برای آماده‌سازی کودکان در مقاطع مختلف تحصیلی طراحی شده و باهدف مرور و تقویت مهارت‌ها و مفاهیم پایه به کار می‌رود. این پیک‌ها معمولاً به‌صورت فصلی یا ویژۀ دوره‌های مشخصی از تحصیل مانند پیش‌دبستانی، ورود به کلاس اول و ورود به کلاس دوم تهیه می‌شوند. محتوای پیک‌ها به‌گونه‌ای است که کودکان از طریق فعالیت‌های متنوعی مانند رنگ‌آمیزی، نقاشی، چیستان‌ها و بازی‌های آموزشی، مهارت‌های لازم برای ورود به کلاس‌های بالاتر را کسب کنند. به‌طورکلی، پیک‌های شادی ابزاری جذاب و کاربردی برای مرور، تمرین و تقویت دانش و مهارت‌های کودکان هستند و به والدین و مربیان کمک می‌کنند تا کودکان را به شیوه‌ای سرگرم‌کننده برای مقاطع تحصیلی بالاتر آماده کنند.

پیک شادی، ویژۀ تابستان برای آمادگی دانش‌آموزان کلاس اول جهت ورود به کلاس دوم طراحی شده است. این کتاب آموزشی با هدف مرور نکات مهم دروس ریاضی و فارسی به شکلی جذاب و سرگرم‌کننده تهیه شده و به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا در طول تابستان، بدون احساس خستگی یا فشار تحصیلی، مهارت‌های خود را تقویت کنند. پیک شادی آمادگی دانش‌آموزان کلاس اول برای ورود به کلاس دوم در واقع پل ارتباطی میان ‌سال‌های تحصیلی است و به کودک کمک می‌کند تا در فضای تابستانی که معمولاً از درس و مدرسه فاصله می‌گیرند، با انجام فعالیت‌های جذاب، آمادۀ ورود به سال تحصیلی جدید و کلاس دوم شود.

محتوای این پیک شامل فعالیت‌های متنوعی می‌شود مانند مرور ریاضی و فارسی برای تثبیت مفاهیمی که در طول سال اول آموخته‌اند و آماده‌سازی آن‌ها برای کلاس دوم، داستان‌سازی که به تقویت خلاقیت و قدرت بیان دانش‌آموزان کمک می‌کند، چیستان‌ها برای به چالش کشیدن ذهن و تقویت مهارت‌های حل مسئله، تحقیق و بازی که با ایجاد فضای آموزشی پویا، حس کنجکاوی و پژوهشگری را در دانش‌آموزان تقویت می‌کند، ورزش برای حفظ تحرک و تقویت جسمی کودکان و  مسابقۀ شکل‌سازی و جدول آشپزی که این بخش‌ها با ترکیب خلاقیت و مهارت‌های عملی، به کودکان فرصت می‌دهند تا به شکلی سرگرم‌کننده و مفید به یادگیری بپردازند.

خواندن کتاب پیک شادی آمادگی دانش آموزان کلاس اول برای ورود به کلاس دوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به والدین، مربیان و کودکان کلاس اول پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۲۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان