دانلود و خرید کتاب پیک شادی ویژه پیش دبستانی ها سارا زایرعلی مطوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب پیک شادی ویژه پیش دبستانی ها

کتاب پیک شادی ویژه پیش دبستانی ها

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پیک شادی ویژه پیش دبستانی ها

کتاب «پیک شادی ویژه پیش دبستانی ها» نوشتۀ سارا زایرعلی مطوری است و انتشارات طلایه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب پیک شادی ویژه پیش دبستانی ها

پیک شادی مجموعه‌ای آموزشی است که برای آماده‌سازی کودکان در مقاطع مختلف تحصیلی طراحی شده و باهدف مرور و تقویت مهارت‌ها و مفاهیم پایه به کار می‌رود. این پیک‌ها معمولاً به‌صورت فصلی یا ویژۀ دوره‌های مشخصی از تحصیل مانند پیش‌دبستانی، ورود به کلاس اول و ورود به کلاس دوم تهیه می‌شوند. محتوای پیک‌ها به‌گونه‌ای است که کودکان از طریق فعالیت‌های متنوعی مانند رنگ‌آمیزی، نقاشی، چیستان‌ها و بازی‌های آموزشی، مهارت‌های لازم برای ورود به کلاس‌های بالاتر را کسب کنند. به‌طورکلی، پیک‌های شادی ابزاری جذاب و کاربردی برای مرور، تمرین و تقویت دانش و مهارت‌های کودکان هستند و به والدین و مربیان کمک می‌کنند تا کودکان را به شیوه‌ای سرگرم‌کننده برای مقاطع تحصیلی بالاتر آماده کنند.

پیک شادی ویژۀ پیش‌دبستانی‌ها یک کتاب کار آموزشی جذاب و کاربردی است که برای آمادگی کودکان جهت ورود به کلاس اول طراحی شده است. این پیک با هدف تقویت مهارت‌های یادگیری در زمینه‌های مختلف از جمله خواندن نشانه‌ها، ریاضی، علوم، خلاقیت و هنر تدوین شده و به کودکان کمک می‌کند تا مفاهیم پایه را به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و آموزشی مرور کنند.

بخش‌های مختلف پیک شادی ویژۀ پیش‌دبستانی‌ها شامل رنگ‌آمیزی، چیستان‌ها، نقاشی و بازی‌های آموزشی می‌شود که همگی به افزایش تمرکز، دقت کودکان و تقویت مهارت‌های حل مسئله و تفکر خلاق کمک می‌کنند. این مجموعه با استفاده از روش‌های بصری و خلاقانه، به کودکان کمک می‌کند تا در کنار بازی و سرگرمی، نکات آموزشی مهم را نیز به‌خوبی فراگیرند و برای مرحلۀ بعدی تحصیلی آماده شوند. پیک شادی ویژۀ پیش‌دبستانی‌ها برای تقویت مهارت‌های شناختی، دست‌ورزی و آمادگی ذهنی کودکان طراحی شده است.

خواندن کتاب پیک شادی ویژه پیش دبستانی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به والدین و مربیان در جهت آماده‌سازی کودکان برای مدرسه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان