دانلود و خرید کتاب کلارک کوسه و آواز مدرسه بروس هیل ترجمه شکیبا خانقلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب کلارک کوسه و آواز مدرسه

کتاب کلارک کوسه و آواز مدرسه

نویسنده:بروس هیل
انتشارات:نشر دُکسا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کلارک کوسه و آواز مدرسه

کتاب «کلارک کوسه و آواز مدرسه» نوشتۀ بروس هیل و ترجمۀ شکیبا خانقلی است و نشر دُکسا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب کلارک کوسه و آواز مدرسه

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و برای همۀ افراد قابل‌درک و فهم هستند. مطالعهٔ داستان‌ها، چه خیالی باشند و چه واقعی، یکی از بهترین راه‌های انتقال دانش و تجربه، افزایش آگاهی و آموزش مهارت‌ها برای زندگی موفق‌ترند. کودکان از طریق داستان‌ها رشد می‌کنند، موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیادی را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، ضمن سرگرم‌کردن و پرکردن اوقات فراغتشان، در ذهنشان باقی می‌ماند.

کلارک کوسه و آواز مدرسه یک داستان‌ جذاب و آموزنده برای کودکان است که ماجراجویی‌های کلارک، کوسۀ پرانرژی و شاد، را دنبال می‌کند. کلارک که معمولاً با شوق و هیجان زیاد در هر فعالیتی شرکت می‌کند، با چالشی جدید در مدرسه مواجه می‌شود: شرکت در یک مسابقۀ آوازخوانی.

کلارک که همیشه پر از انرژی است، به‌خاطر شوروشوق زیادش دچار مشکل می‌شود و متوجه می‌شود که باید یاد بگیرد چگونه خود را کنترل کند و در موقعیت‌های مختلف رفتار مناسب نشان دهد. او به کمک دوستان و معلمش تلاش می‌کند تا یاد بگیرد چگونه با آرامش و نظم در فعالیت‌های گروهی شرکت کند و درعین‌حال از استعدادهایش استفاده کند.

کلارک کوسه و آواز مدرسه به شیوه‌ای ساده و سرگرم‌کننده به کودکان می‌آموزد که چطور می‌توانند احساسات و رفتارهای خود را در موقعیت‌های مختلف مدیریت کنند و با دیگران همکاری کنند. این کتاب همچنین به کودکان یادآوری می‌کند که با تلاش و یادگیری، می‌توانند در کنار دوستانشان موفق شوند و از لحظات مدرسه لذت ببرند. داستان کلارک و آواز مدرسه با تصاویر جذاب و رنگارنگ، نظر کودکان را جلب می‌کند و پیام‌های مثبتی دربارهٔ مدیریت هیجانات و همکاری گروهی به آنان منتقل می‌کند.

خواندن کتاب کلارک کوسه و آواز مدرسه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و علاقه‌مندان به ادبیات کودک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کلارک کوسه و آواز مدرسه

«بچه‌ها هفتۀ بعد مدرسه مراسم آوازخوانی دارد. ذوق‌زده نیستید؟

بله که هستیم، خانم معلم!

من که عاشق خواندنم: لا لای لااا

بیایید آهنگ کوسۀ خل‌و‌چل را بخوانیم.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

حجم

۱۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان