دانلود و خرید کتاب یاسر و فهرست خریدهایش نبیهه محیدلی ترجمه محسن رضوانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب یاسر و فهرست خریدهایش

کتاب یاسر و فهرست خریدهایش

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب یاسر و فهرست خریدهایش

کتاب یاسر و فهرست خریدهایش نوشتهٔ نبیهه محیدلی و ترجمهٔ محسن رضوانی است. انتشارات امیرکبیر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب یاسر و فهرست خریدهایش

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و برای همۀ افراد قابل‌درک و فهم هستند. مطالعهٔ داستان‌ها، چه خیالی باشند و چه واقعی، یکی از بهترین راه‌های انتقال دانش و تجربه، افزایش آگاهی و آموزش مهارت‌ها برای زندگی موفق‌ترند. کودکان از طریق داستان‌ها رشد می‌کنند، موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیادی را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، ضمن سرگرم‌کردن و پرکردن اوقات فراغتشان، در ذهنشان باقی می‌ماند.

کتاب یاسر و فهرست خریدهایش که با تصویرسازی‌های «حسان زهرالدین» منتشر شده، داستانی نوشتهٔ نبیهه محیدلی و برای کودکان است. نویسنده برای این اثر موفق به کسب جایزهٔ «السبیل» لبنان شده است. این داستان دربارهٔ پسرکوچولویی به نام «یاسر» است که از مادرش نوشتن فهرست برای خرید را یاد می‌گیرد و ماجراهای بامزه‌ای برایش رخ می‌دهد.

خواندن کتاب یاسر و فهرست خریدهایش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان