دانلود و خرید کتاب عشق و شفا گری وین ترجمه مونا قاضیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب عشق و شفا

کتاب عشق و شفا

نویسنده:گری وین
انتشارات:نشر برگ و باد
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب عشق و شفا

کتاب عشق و شفا نوشتهٔ گری وین و ترجمهٔ مونا قاضیان است. نشر برگ و باد این کتاب را منتشر کرده است. این اثر یک کتاب کار برای زوج‌درمانی است.

درباره کتاب عشق و شفا

گری وین در کتاب عشق و شفا (The marriage cure) توضیحات کاملی دربارهٔ ویژگی‌های زنان و مردان داده است؛ ویژگی‌هایی که اسم‌گذاری برای آن‌ها جهت ماندگاری در ذهن ساده‌سازی شده و کمک می‌کند افراد بهتر بتوانند خود و شریک عاطفی‌شان را در بین دسته‌بندی‌ها پیدا کند و بشناسد. نویسنده همچنین شایع‌ترین مشکلات زناشویی را نام برده و توضیح داده است. آگاهی از این مشکلات در وقدم اول کمک می‌کند تا افراد بدانند که در مشکلاتشان تنها نیستند و سپس روش‌های حل‌وفصل این مشکلات را بدانند. نویسنده کتاب حاضر را در شش فصل نگاشته است. در فصل اول، انواع مختلف روابط را ارائه شده تا به خواننده کمک کند که بداند بیشتر در کدام دسته قرار می‌گیرد. در فصل دوم، انواع مختلفی از مردان را تجزیه و تحلیل می‌شوند تا راهنمایی برای قبل از تصمیم‌گیری برای ازدواج باشد. در فصل سوم، انواع مختلف زنان مورد بررسی قرار گرفته‌اند. در فصل چهارم، ویژگی‌های مختلفی ارائه شده که به مخاطب کمک می‌کند پایه‌ای محکم برای رابطهٔ خود ایجاد کند که بعداً منجر به ازدواجی محکم شود. در فصل پنجم، تمام مشکلات متداول زوجین را که احتمال بیشتری برای پایان دادن به رابطه با طلاق دارند، شرح داده شده است. در فصل ششم، کارهای مختلفی را که به عقیدهٔ نویسنده باید قبل از ازدواج انجام داد، توضیح داده شده‌اند.

خواندن کتاب عشق و شفا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی خانواده و ازدواج پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عشق و شفا

«بخش فیزیکی یک رابطه سالم بسیار مهم است، اما صمیمیت ممکن است حتی مهمتر از رابطه جنسی باشد. صمیمیت مربوط به نزدیکی، پیوند و دوستی است. وقتی در یک رابطه سالم هستید، حتی وقتی هم بستر نیستید باید احساس باید احساس پیوستگی با همسرتان را داشته باشید. یک رابطه سالم باید به شما احساس امنیت و خوشبختی دهد. باید مکانی را برای شما فراهم کند که در پایان روز به آنجا بازگردید و استراحت کنید. این بدان معنا نیست که شما با همسر خود دعوا نخواهید کرد یا گاهی اوقات همه چیز سخت نخواهد بود، اما با این وجود، همسر شماست که پشت شما خواهد بود و ترجیح می‌دهید با همسرتان باشید تا هر کس دیگری.

همچنین، در یک رابطه سالم که مبتنی بر ارتباط موثراست، مایلید بیشتر با همسرتان صحبت کنید نه با افراد دیگر. ترجیح می‌دهید نگرانی‌ها و مشکلات خود را با همسرتان در میان بگذارید نه با همکارانتان. با این حال، این بدان معنا نیست که هیچ دوستی نداشته باشید، اما دوستان شما نباید برای شما مثل خروج اضطراری باشند تا در مورد چیزهای مختلفی که شما را ناراحت یا خوشحال می‌کند، با آنها صحبت کنید نه با کسی که با او هستید.

نکته مهم دیگری که باید به خاطر بسپارید گفتن کلمات جادویی "متشکرم"، "دوستت دارم" و "متاسفم" است که جزء اساسی یک رابطه سالم است، صرف نظر از مدت زمانی که با همسرتان هستید. حتی اگر چند سال یا ۵۰ سال در کنار او باشید، این کلمات همیشه رابطه جدیدی را برای شما روشن می‌کنند. با این کلمات همسرمان را در مورد احساساتمان مطمئن می‌کنیم و خود و طرف مقابل را از بودن در کنارشان و انتخاب او بعنوان همسر خوشحال می‌کنیم.

وقتی بحث رابطه سالم می‌شود شفافیت یکی دیگر از ویژگی‌های شخصیتی ضروری است. راحت بودن در مورد گذشته با همسرمان و همچنین نیازهای مربوط به آینده مان به رشد هر دو کمک می‌کند. به عنوان مثال، با به اشتراک گذاشتن گذشته خود، شما و همسرتان متوجه خواهید شد که چقدر بالغ شده اید و ناگفته نماند که این امر به او کمک می‌کند تا علایق شما را که امروز همسر او هستید بیشتر بشناسد.

علاوه بر این، نگفتن خیلی چیزها فایده ای برای رابطه‌تان ندارد؛ چون با این کار خود را تحت فشار قرار می‌دهید و اساساً به این معنی است که شما در صحبت کردن با همسرتان احساس راحتی نمی‌کنید، زیرا شفافیت به این معنی است که بتوانید در مورد موضوعاتی که هر دو شما را ناراحت کرده صحبت کنید. به گفته ماریسا گومز شورسکی "از خود بپرسید آیا با همسرتان صادقانه صحبت می‌کنید یا اینکه احساس می‌کنید نیاز به نگفتن مسائلی هست" اگر به این سوال پاسخ مثبت دهید رابطه شما یک ویژگی مهم از رابطه سالم را دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۸۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۷,۹۰۰
تومان