دانلود و خرید کتاب فصول منتخب کمپل در اورولوژی ترجمه آرش بلوچ
کتاب فصول منتخب کمپل در اورولوژی اثر آرش بلوچ

کتاب فصول منتخب کمپل در اورولوژی

معرفی کتاب فصول منتخب کمپل در اورولوژی

کتاب الکترونیکی «فصول منتخب کمپل در اورولوژی» اثری از آرش بلوچ و محمدجواد نظرپور کاشانی است و در انتشارات رزیدنت یار به چاپ رسیده است. این کتاب جلد ۸؛ ویژه آمادگی آزمون‌های ارتقاء و بورد تخصصی است.

درباره کتاب فصول منتخب کمپل در اورولوژی

این کتاب دربردارندهٔ خلاصه درس به‌همراه مجموعه سؤالات آزمون ارتقاء و بورد است. (Campbell Walsh Wein Urology 2021)

کتاب فصول منتخب کمپل در اورولوژی ترجمه وتلخیص دکتر آرش بلوچ، فلوشیپ ارولوژی ترمیمی دانشگاه شهید بهشتی و دکتر محمد جواد نظرپور کاشانی، رتبهٔ دوم بورد تخصصی ۱۴۰۱ و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

مؤسسه رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌ دست بیاورد و بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین و باکیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

خواندن کتاب فصول منتخب کمپل در اورولوژی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب فصول منتخب کمپل در اورولوژی به کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود؛ زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۲۳۸,۰۰۰
تومان