دانلود کتاب صوتی آسکی تخصصی اورولوژی با صدای محمدمهدی میری + نمونه رایگان
کتاب صوتی آسکی تخصصی اورولوژی اثر محمدمهدی میری

دانلود و خرید کتاب صوتی آسکی تخصصی اورولوژی

معرفی کتاب صوتی آسکی تخصصی اورولوژی

کتاب صوتی «آسکی تخصصی اورولوژی» اثری است از محمدمهدی میری که باگویندگی او و به‌کوشش انتشارات رزیدنت یار منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی آسکی تخصصی اورولوژی

کتاب آسکی تخصصی اورولوژی مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به رشتهٔ پزشکی و جراحی عمومی است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده است. این کتاب مطابق با سبک آزمون KFP - PMP است و بیش از ۸۰ کیس بالینی را بررسی می‌کند. «آسکی تخصصی اورولوژی» مطالب آموزشی را خط‌به‌خط از رفرنس‌هایی مانند شوارتز، سابیستون و مینگات تدریس کرده است.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی آسکی تخصصی اورولوژی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب آسکی تخصصی اورولوژی برای رزیدنت‌های سال اول تا چهارم و جراحان عمومی مناسب است. همچنین این کتاب به افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود؛ زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۲ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۰۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۲ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۰۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۷۰۰,۰۰۰
تومان