دانلود و خرید کتاب راهنمای آداب کودکان کاترین فلانری ترجمه شیما آذرکمان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای آداب کودکان اثر کاترین فلانری

کتاب راهنمای آداب کودکان

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راهنمای آداب کودکان

کتاب «راهنمای آداب کودکان» نوشتۀ کاترین فلانری و ترجمۀ شیما آذرکمان است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. این کتاب ۵۰ درس جذاب آداب معاشرت برای کودکان و خانواده‌هایشان ارائه می‌دهد.

درباره کتاب راهنمای آداب کودکان

آداب معاشرت و رعایت ادب و نزاکت در دنیای پرشتاب امروز نیز وجود دارد و خوب کنارآمدن با دیگران بسیار مهم است. کتاب راهنمای آداب کودکان دربارۀ احیای قواعد قدیمی سخت نیست و شامل قوانین خسته‌کننده نمی‌شود تا بچه‌ها را به آدم‌آهنی‌های ساکت و کوچک تبدیل کند؛ بلکه این کتاب در مورد آداب اساسی است که بچه‌ها را تبدیل به شهروندان جهانی خوشحال، با اعتمادبه‌نفس و کارآمد می‌کند و همچنین آن‌ها را درگیر فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای می‌کند که به آنها نشان می‌دهد چگونه ادب و نزاکت زندگی آنها را آسان‌تر می‌کند و باعث می‌شود دوست پیدا کنند. آداب معاشرت همچنین به کودکان کمک می‌کند تا با همه کنار بیایند؛ از اعضای خانواده گرفته تا معلمان، بهترین دوست‌ها و حتی زورگوها.

کودکان باید بدانند که بخشی از بزرگ‌شدن این است که یاد بگیرند در موقعیت‌های مختلف چه کاری انجام دهند. اگر اخلاق خوب را بدانند، انجام کاردرست به‌سادگی پلک‌زدن می‌شود و آن را رعایت می‌کنند بدون اینکه به آن فکر کنند. آن‌ها با مطالعۀ کتاب راهنمای آداب کودکان متوجه می‌شوند وقتی اخلاق خوبی داشته باشند، می‌دانند که کاردرست را انجام می‌دهند و اخلاق به آن‌ها اعتمادبه‌نفس بیشتری می‌دهد! این کتاب پر از داستان‌ها و فعالیت‌های عالی است که به بچه‌ها نشان می‌دهد رعایت ادب واقعاً آسان است. همچنین راز دلایل بسیار ساده‌ای که پشت آداب وجود دارد برملا می‌کند.

کتاب راهنمای آداب کودکان در ۷ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: چرا آداب اهمیت دارد؟»، «فصل دوم: الفبای آداب»، «فصل سوم: ارائۀ خود و صحبت با دیگران»، «فصل چهارم: غذاخوردن»، «فصل پنجم: تلفن همراه، دستگاه‌ها و دیگر لوازم تکنولوژی»، «فصل ششم: مهمانی‌ها، شب‌نشینی‌ها، بازی‌ها و مراسم خاص» و «فصل هفتم: کِی چه بگوییم، کِی چه‌کار کنیم»

خواندن کتاب راهنمای آداب کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به به والدین، کودکان، مشاوران و مربیان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان