دانلود و خرید کتاب بازاریابی ۶ فیلیپ کاتلر ترجمه علی صنایعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی ۶ اثر فیلیپ  کاتلر

کتاب بازاریابی ۶

معرفی کتاب بازاریابی ۶

کتاب بازاریابی ۶ نوشتۀ فیلیپ کاتلر با ترجمۀ علی صنایعی و مهدی امامی در انتشارات چاپ و نشر بازرگانی به چاپ رسیده است.

درباره کتاب بازاریابی ۶

سری کتاب‌های بازاریابی به بررسی تغییرات در چشم‌انداز کسب‌وکار و چگونگی این تغییرات رویکرد به بازاریابی پرداخته‌اند. بازاریابی فراگیر، یک رویکرد بازاریابی مدرن است که از فناوری‌های فراگیر برای ایجاد تجربه‌های بسیار جذاب و تعاملی برند استفاده می‌کند و فلیپ کاتلر آن را معرفی کرده است. این شامل استراتژی‌هایی مانند واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR)، واقعیت ترکیبی (MR)، ویدیوهای ۳۶۰ درجه، محتوای تعاملی، بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) و تجربیات شخصی است. نسل ششم بازاریابی بر ایجاد تجربیات فراگیر و شخصی برای مشتریان، تشویق مشارکت فعال و ایجاد ارتباطات عاطفی قوی‌تر با نام تجاری تمرکز دارد. اندازه‌گیری موفقیت در این بازاریابی اغلب شامل معیارهای مربوط به سطوح تعامل، نرخ تعامل، رضایت مشتری، وفاداری به برند و اثربخشی محتوای فراگیر است.

کتاب بازاریابی ۶ در ۱۰ فصل تدوین شده است. عنوان فصل‌های آن عبارت‌اند از:

فصل ۱: استقبال از بازاریابی

فصل ۲: ظهور بومیان فیجیتال

فصل ۳: ضرورت بازاریابی فراگیر

فصل ۴: آینده تجربه مشتری

فصل ۵: آشنایی با فعال‌کننده‌های فناوری

فصل ۶: ساخت واقعیت‌های گسترده

فصل ۷: استفاده سودمند از متاورس

فصل ۸: بازاریابی چندحسی

فصل ۹: بازاریابی فضایی

فصل ۱۰: بازاریابی متاورس

خواندن کتاب بازاریابی ۶ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فیلیپ کاتلر

فیلیپ کاتلر در سال ۱۹۳۱ در شیکاگو به دنیا آمد. او برجسته‌ترین متفکر بازاریابی در جهان و پدر بازاریابی مدرن است. کاتلر در دانشکده‌ٔ مدیریت جی. ال. کلوگ در دانشگاه نورث‌وسترن تدریس می‌کند. او عمدۀ نظرات خود در حوزۀ بازاریابی را در کتاب «مدیریت بازاریابی: تحلیل، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل بر بازاریابی کلاسیک» نوشته است؛ کتابی که یکی از معتبرترین کارهای انجام‌شده در باب این موضوع به شمار می‌رود. فیلیپ کاتلر بیش از ۸۰ کتاب منتشر کرده که در آن‌ها به موضوعاتی مانند بازاریابی افراد، مکان‌ها، علل اجتماعی، نهادهای فرهنگی، مشاغل، آموزش عالی و سازمان‌های فعال در زمینه‌ٔ مراقبت‌های بهداشتی پرداخته است. او سال‌ها کوشیده تا بازاریابی را به یک رشتۀ مهم و جدی در عرصۀ کسب‌وکار تبدیل کند. از این رو، تعاریف جامع و مفیدی را در این‌ باره ارائه کرده است. کاتلر درجۀ استاد ممتاز «اس سی جانسون و پسر» را در رشتۀ بازاریابی بین‌المللی دارد. او این درجه را در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه نورث‌وسترن دریافت کرده است.

بخشی از کتاب بازاریابی ۶

«بازاریابی مسئول گسترش بازار و محرک رشد است. ما‌ می‌توانیم در راستای هدف اصلی توسعه پایدار با افزودن محصولات و خدمات به بازارهایی با عدم‌اشباع کافی به سوی جامعه‌ای علادلانه‌تر نزدیک شویم. گوگل یک مثال جذاب است که با تلاش برای جلب یا خدمت‌رسانی به یک میلیارد کاربر جدید یا افرادی که برای اولین بار از اینترنت استفاده می‌کنند، محصولات فناورانه مطلوبی را برای آن‌ها تولید می‌کند. این شرکت با وجود توانایی در درک بازار، توسعه محصولات مرتبط و بهبود اطلاع‌رسانی درباره استفاده از فناوری، به خوبی برای دستیابی به این هدف آماده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان