دانلود و خرید کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی پدرام بوربور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی اثر پدرام بوربور

کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی

معرفی کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی

کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی نوشتهٔ پدرام بوربور است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی دربارهٔ بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی است.

درباره کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی

بسیاری از معامله‌گران بازارهای مالی به دلیل سردرگمی در انبوه مطالب و مقالات، به یک روش کلی، کارا و مفید برای معاملات خود نرسیده‌اند و احساس اعتماد به نفس کافی برای انجام یک معامله موفق را ندارند. کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی مجموعه‌ای از نکات کلیدی و لازم تحلیل تکنیکال را که بیانگر یک روش جدید برای یک معامله موفق باشد، ارائه می‌دهد؛ به ترتیبی که در آن به مهم‌ترین اصول معامله‌گری از جمله حفاظت از سرمایه آمده است که در عمل به کسب سود منجر می‌شود.

خواندن کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مدیریت کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی

«خاستگاه تحلیل تکنیکال به صدها سال پیش برمی‌گردد. براساس برخی منابع تاریخی به نظر می‌رسد دانش تحلیل تکنیکال برای اولین بار در قرن هجدهم میلادی و در کشور ژاپن ظاهر شد. بعدها در قرن نوزدهم، تحلیل تکنیکال در آمریکا شهرت یافت. در واقع «چارلز هنری داو» جزو اولین نفراتی بود که در این زمینه شروع به تحقیق و فعالیت کرد. امروزه او را به‌دلیل خدمات شایسته در حوزۀ بازارهای مالی، به‌عنوان پدر علم تحلیل تکنیکال نوین می‌شناسند. تحلیل بازار، جهت تشخیص زمان مناسب برای خرید، نگهداری و یا فروش صورت می‌گیرد که به‌آسانی امکان‌پذیر نیست، اما تا حدودی روش‌هایی شناخته شده، نزد فعالان بازارهای مالی وجود دارد که تحلیل نامیده می‌شود. اینگونه تحلیل‌ها به دو دستۀ اصلی تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال تقسیم‌بندی می‌شوند؛ البته در کنار این‌ها ممکن است سایر روش‌های بررسی مانند روان‌شناسی بازار هم مطرح شوند. در ادامه به تشریح و مقایسۀ دو تحلیل بنیادی و تکنیکال می‌پردازیم، تفاوت‌هایشان را برمی‌شماریم تا ویژگی‌های هر کدام مشخص شده و جایگاه آنها در تحلیل کلی و سرمایه‌گذاری مشخص شود». 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان