دانلود و خرید کتاب طراحی محصولات موفق مصطفی ناصحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی محصولات موفق اثر مصطفی ناصحی

کتاب طراحی محصولات موفق

نویسنده:مصطفی ناصحی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب طراحی محصولات موفق

 کتاب طراحی محصولات موفق نوشتهٔ مصطفی ناصحی است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی رویکردی آینده نگر در باب طراحی محصول است.

درباره کتاب طراحی محصولات موفق

طراحی محصول موضوع بسیار گسترده‌ای است. محصولات همه جا در اطراف ما دیده می‌شوند: از لیوان چای روی میز گرفته تا کیف دستی، کت، تلفن همراه، لپتاپ و حتی نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های نصب شده روی تلفن همراه ما. فرآیند طراحی یک محصول از شناسایی فرصت‌ها شروع می‌شود و تا تولید و ارزیابی ایده‌ها، طراحی مفهومی، طراحی نمونۀ اولیه، بهبود و توسعۀ محصول ادامه می‌یابد. این فرآیند در هر گام اصولی دارد؛ در کتاب طراحی محصولات موفق به مختصرترین روش‌ ممکن، این اصول به شما آموزش داده می‌شود. در تمام فصول کتاب، سعی شده روش‌ها با عینک آینده‌نگرانه توضیح داده شوند تا تفاوت کلیدی این کتاب با کتاب‌های مشابه بیش از پیش مشخص شود و ارزش خواندن داشته باشد. 

خواندن کتاب طراحی محصولات موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مدیریت کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب طراحی محصولات موفق

«تولید ایده یک فرآیند خلاقانه است. هر فرآیند خلاقانه‌ای؛ اگر بخواهد به نتیجه برسد، باید در ابتدا محدود شود. ذهن باید بداند که در چه زمینه‌ای قرار است تولید ایده داشته باشد و محدودیت‌هایش چیست؛ وگرنه با انبوهی از جرقه‌های بی‌هدف و بی‌استفاده روبه‌رو می‌شود، که هیچ‌کدام به نتیجه عملی نخواهند رسید. بیانیۀ هدف محصول، در واقع تعریف زمین بازی برای کودک بازیگوش ذهن ماست!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان