دانلود و خرید کتاب بهداشت حرفه ای و ایمنی محیط کار مرتضی مهدی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهداشت حرفه ای و ایمنی محیط کار اثر مرتضی مهدی پور

کتاب بهداشت حرفه ای و ایمنی محیط کار

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بهداشت حرفه ای و ایمنی محیط کار

کتاب بهداشت حرفه ای و ایمنی محیط کار نوشتهٔ مرتضی مهدی پور است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب بهداشت حرفه ای و ایمنی محیط کار

کتاب بهداشت حرفه ای و ایمنی محیط کار به زمینه‌های گوناگون دانش بهداشت حرفه‌ای و ایمنی محیط کار، همچون عوامل زیان‌آور فیزیکی، روانی، شیمیایی، ارگونومیکی محیط کار و بیماری‌های ناشی از کار و طب کار و جنبه‌های گوناگون ایمنی محیط کار پرداخته و همچنین روش‌های برقراری ایمنی و بهداشت محیط کار و قوانین و استانداردهای مربوطه به‌طور کامل و کاربردی توضیح داده است.

خواندن کتاب بهداشت حرفه ای و ایمنی محیط کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران صنایع پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بهداشت حرفه ای و ایمنی محیط کار

«تاریخچه ایمنی و بهداشت شغلی در ایران پر از فراز و نشیب بوده است. در مرداد سال ۱۳۲۵ وزارت کار و امور اجتماعی تشکیل شد. بلافاصله قانون موقت کار را تدوین نمود. در سال ۱۳۳۷ قانون تدوینی وزارت کار با اصلاحات و تغییراتی به تصویب رسید و اجرای وظایف مربوط به بهداشت و ایمنی، به عهده اداره کل بازرسی کار گذاشته شد. در سال ۱۳۴۶ معاونت فنی وزارت بهداشت، اداره بهداشت محیط کار و اداره طب صنعتی را در اداره کل بهداشت محیط، پیش‌بینی کرد. در سال، ۱۳۵۰ اداره بهداشت محیط کار به بهداشت محیط کار و هوا تغییر نام داد؛ اما اداره طب صنعتی همچنان به وظایف خود ادامه می‌داد. در اواخر دهه ۱۳۵۰ در حوزه معاونت امور بهداشتی و جمعیت و تنظیم خانواده وزارت بهداری، اداره بهداشت حرفه‌ای در دفتر خدمات بهداشتی ویژه به وجود آمد».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۲ صفحه

حجم

۱۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۲ صفحه

قیمت:
۱۱۵,۰۰۰
تومان