دانلود و خرید کتاب ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم علوم تجربی سیده فاطمه حسینی کوشکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم علوم تجربی اثر سیده فاطمه حسینی کوشکی

کتاب ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم علوم تجربی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم علوم تجربی

کتاب ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم علوم تجربی نوشتۀ سیده فاطمه حسینی کوشکی در انتشارات پویش اندیشه خوارزمی به چاپ رسیده است.

درباره کتاب ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم علوم تجربی

پایۀ نهم ابتدایی یکی از مقاطع مهم برای تمام دانش‌آموزان است تا جایی که گفته می‌شود آیندۀ تحصیلی بسیاری از دانش‌آموزان در این مقطع رقم خواهد خورد. این مقطع، آمادگی برای ورود به دوره‌های بالاتر و تحصیل در سطوح پیشرفته و مدارس برتر کشور از جمله تیزهوشان را آماده می‌کند.

کتاب ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم علوم تجربی، کتاب کمک‌درسی کامل و مفیدی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند اطلاعات، مهارت‌ها و توانایی‌های خود را هم در یادگیری و هم در تست‌زنی و حل سؤالات امتحانی افزایش دهند. این کتاب تمامی مباحث مهم درس علوم تجربی پایۀ نهم را پوشش می‌دهد و چنان‌که مؤلف می‌گوید هرگونه نکتۀ مهم در رابطه با مباحث مختلف درس علوم تجربی در این کتاب وجود دارد.

مفاهیم در این کتاب به‌صورت هدفمند به دانش‌آموزان آموزش داده شده‌اند و تدریس به‌شکل بخش‌به‌بخش انجام شده است؛ به‌نحوی که در هر بخش از کتاب به آموزش مفصل یکی از مباحث پرداخته شده است و تمامی نکات کلیدی و نمونه سؤالات مهم امتحانی مرتبط با مبحث مورد نظر در آن بخش وجود دارند. هر بخش کتاب شامل درسنامه، تست‌ و نمونه سؤالات می‌شود. مهم‌ترین نکات و قواعد آموزشی مرتبط با مبحث مورد نظر و تمامی تعاریف و نکات به‌شکل تشریحی و دقیق در درسنامه‌ها قرار گرفته‌اند. با وجود اینکه درسنامۀ هر مبحث کامل است، از زیاده‌گویی در آن‌ها خودداری شده است. تست‌های کتاب بر اساس نکات و قواعد مهم قیدشده در درسنامه طرح شده‌اند. پاسخنامه‌های کتاب نیز تشریحی هستند.

علاوه بر نکات مهم در کتاب ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم علوم تجربی، نکات کلیدی اضافی نیز در آن وجود دارد که مطالعۀ این نکات به دانش‌آموزان کمک خواهد کرد مطالب را خیلی آسان‌تر و سریع‌تر بیاموزند. این کتاب یکی از منابع درخور توجه برای کسب آمادگی لازم به‌منظور شرکت در امتحانات و المپیادهای مهم کشوری نظیر آزمون تیزهوشان و آزمون‌های مدارس برتر است.

خواندن کتاب ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم علوم تجربی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دانش‌آموزان مقطع نهم به‌ویژه کسانی که می‌خواهند در آزمون‌های مدارس تیزهوشان و المپیادهای کشوری شرکت کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۱۲۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان