دانلود و خرید کتاب قوانین فوتبال ساحلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب قوانین فوتبال ساحلی

کتاب قوانین فوتبال ساحلی

گردآورنده:رضا مسعود
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قوانین فوتبال ساحلی

کتاب «قوانین فوتبال ساحلی» نوشتۀ رضا مسعود است و انتشارات آذرفر آن را منتشر کرده است. این کتاب اصلاحات جدید در قوانین فوتبال ساحلی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

درباره کتاب قوانین فوتبال ساحلی

فوتبال ساحلی یک ورزش ساحلی و یکی از انواع ورزش‌های فوتبال است که در ساحل و یا بر زمینی پوشیده از شن برگزار می‌شود. انجام بازی فوتبال در ساحل سابقۀ طولانی دارد؛ اما برگزاری مسابقات رسمی و تدوین قوانینی برای این رشتۀ ورزشی به سال ۱۹۹۲ و بنیان‌گذاری نهادی به نام فوتبال ساحلی جهانی در این سال باز می‌گردد. این رشتۀ ورزشی نوپا خیلی سریع جایگاهش را در میان ورزش‌های حرفه‌های در جهان پیدا کرد.

در سال ۲۰۱۵ اصلاحاتی در قوانین فوتبال ساحلی در مقایسه با سال ۲۰۰۸ صورت گرفت. هدف از این اصلاحات، سامان‌دادن و یکپارچه کردن تصمیم‌گیری‌های کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون بین‌المللی فوتبال و همچنین در قوانین فوتبال ساحلی، دستورالعمل قوانین برای داوران است. کتاب قوانین فوتبال ساحلی ترجمۀ کتابی جامع تحت عنوان قوانین فوتبال ساحلی است که در سال 2015 توسط فیفا منتشر شد. ترجمۀ این کتاب با راهنمایی‌های صدرالدین موسوی، مدرس و ناظر بین‌المللی AFC و FIFA انجام گرفته است. 

خواندن کتاب قوانین فوتبال ساحلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران فوتبال ساحلی، داوران و کمیته‌های برگزاری مسابقات پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قوانین فوتبال ساحلی

«زمین‌بازی به‌وسیله یک خط فرضی که به‌وسیله دو پرچم قرمزرنگ که در بیرون از زمین قرار دارند به دونیمه مساوی تقسیم می‌شود.

وسط این خط فرضی، محل دقیق ضربه شروع بازی و ضربات آزاد است.

برای اطمینان از رعایت فاصله موردنیاز توسط مدافعین هنگام اجرای ضربه کرنر، به فاصله ۵ متر از محوطه کرنر روی خطوط طولی و عرضی علامت‌گذاری شود.

برای مشخص‌شدن منطقه تعویض روی خط طولی که نزدیک نیمکت ذخیره‌ها است، به فاصله ۲/۵ متر از سمت چپ و راست، از محل تلاقی خط فرضی نیمه زمین، علامت‌گذاری می‌شود.

برای مشخص‌کردن حداقل فاصله موردنیاز در هنگام شروع بازی، روی خط طولی که رو به نیمکت ذخیره است به فاصله ۵ متر از محل تلاقی خط فرضی نیمه زمین به سمت چپ و راست علامت‌گذاری می‌شود.

به‌منظور کمک به داوران در تشخیص محوطه جریمه، روی هر کدام از خطوط طولی در محل تلاقی با خط فرضی محوطه جریمه علامت‌گذاری شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان