دانلود و خرید کتاب آموزش اصول انبارداری محمد احسانی فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش اصول انبارداری اثر محمد احسانی فر

کتاب آموزش اصول انبارداری

معرفی کتاب آموزش اصول انبارداری

کتاب آموزش اصول انبارداری نوشتهٔ محمد احسانی فر و مهری سیاه چشم هرزندی است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش اصول انبارداری

نویسنده در کتاب آموزش اصول انبارداری به بررسی انبارداری به‌عنوان یک خدمت اقتصادی و اهمیت آن در اقتصاد یک کشور می‌پردازد. انبارداری راهکارهای استفادهٔ بهینه از فضای انبار، سازمان انبار، تعریف سیستم اطلاعاتی انبار، سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی مدیریت انبار، کنترل و نظارت مدیر انبار، روش‌های مختلف کدگذاری کالا، روش‌های انبارگردانی، آشنایی با تکنولوژی بارکد، تکنیک‌های شناسایی خودکار، مهم‌ترین عوامل مؤثر در چیدمان اقلام انبار و اصول حاکم بر انبار، برخی از موضوعات مورد بررسی در این کتاب هستند.

خواندن کتاب آموزش اصول انبارداری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مدیریت کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آموزش اصول انبارداری

«انبار به‌عنوان ناحیه وظیفه‌ای در زنجیره تأمین یک سازمان مسئولیتی بس خطیر در راستای دریافت، تحویل، حفظ و نگهداری کالا و تأمین نیازمندی‌های درون‌سازمان و احیاناً برون‌سازمانی دارد. انبار می‌تواند با ارائه گزارش‌های صحیح و به موقع به ترسیم نمودارهای بازوی یاری دهنده مدیریت برای تصمیم‌گیری و ارزیابی میزان فعالیت روی نواحی گوناگون وظیفه‌ای و آگاهی از نقاط ضعف سازمان بشمار آید. انبار با تأمین به‌موقع نیازمندی‌های کل زنجیره تأمین نقش بارز در استفاده از حداکثر ظرفیت و پتانسیل بالقوه داشته و عامل مهمی در ارتقاء بهره‌وری سازمانی به‌شمار می‌آید».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان