دانلود و خرید کتاب آموزش SQL Server 2019 عطاءاله یزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش SQL Server 2019 اثر عطاءاله یزدانی

کتاب آموزش SQL Server 2019

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش SQL Server 2019

کتاب الکترونیکی «آموزش SQL Server 2019» نوشتهٔ عطاءاله یزدانی در موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران چاپ شده است. این کتاب با نگاهی بر مفاهیم مدیریت پایگاه داده؛ همراه با تمرین‌های کاربردی تألیف شده است.

درباره کتاب آموزش SQL Server 2019

عطاءاله یزدانی، دارای دانشنامه کارشناسی کامپیوتر (گرایش نرم‌افزار) و کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات (گرایش منابع اطلاعاتی) است که در ۲ دههٔ گذشته علاوه‌بر توسعهٔ برنامه‌های کاربردی مبتنی بر پایگاه داده SQL Server، در زمینهٔ نشر کتب و مقالات مرتبط و ارائهٔ مشاوره‌های فنی در حوزهٔ بانک‌های اطلاعاتی نیز فعالیت داشته است. ایشان حائز 4 مدرک بین‌المللی شرکت مایکروسافت در زمینهٔ توسعه، پیاده‌سازی، پشتیبانی و طراحی و بهینه‌سازی و پشتیبانی زیرساخت‌های مبتنی بر پایگاه داده SQL Server با عناوین زیر است:

MCTS: Database Development

MCTS: Implementation and Maintenance

MCITP: Designing Database Solutions and Data Access

MCITP: Designing, Optimizing and Maintaining Database Server Infrastructure

کتاب آموزش SQL Server 2019 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که مایل هستند با SQL Server 2019 بیشتر آشنا شوند، مناسب است.

درباره موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۰ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۱۳٫۰ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان