دانلود و خرید کتاب راه را پیدا کن! زهرا سادات رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه را پیدا کن! اثر زهرا سادات رضوی

کتاب راه را پیدا کن!

معرفی کتاب راه را پیدا کن!

کتاب راه را پیدا کن! نوشتۀ زهرا سادات رضوی در انتشارات مهرسا به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ کتاب‌های گردو؛ باشگاه مغز کودک قرار دارد و مناسب برای کودکان ردۀ سنی ۳ تا ۶ سال طراحی شده است.

درباره کتاب راه را پیدا کن!

 کتاب راه را پیدا کن! با سطح دشواری ۱، جزو مجموعۀ کتاب‌های گردو است. این مجموعه با تمرین‌های ساده و جذاب برای کودکان، امکان افزایش سطح عملکردهای مغزی را فراهم می‌کند. هر جلد برای تقویت یکی از عملکردهای شناختی قرار گرفته است و به‌طور مشخص بر حافظۀ کاری و بیشتر از آن حافظۀ معنایی تکیه می‌کند.

کتاب راه را پیدا کن! شامل ۴۴ مارپیچ در قالب تمرین است با هدف پیدا کردن تفاوت‌ها و تقویت عملکرد حافظۀ کاریِ دیداری. طی چنین فرایندی، قسمت‌هایی از مغز فعال می‌شود. کودک باید در هر مارپیچ نقطه شروع را به پایان وصل کند. در برخی از مارپیچ‌ها، ممکن است بتوان از مسیرهای مختلفی به نقطه پایان رسید. راه‌حل این مارپیچ‌ها در پایان کتاب آمده است.

در این مارپیچ‌ها قرار است کرم ناقلا را به خانۀ قارچی‌اش برسانیم، راه را به جوجه اردک گرسنه‌ای نشان دهیم تا پیش مادرش برود، سنجابی را به بلوطش برسانیم، راه درست را برای وصل کردن سیم آباژور خاموش به برق پیدا کنیم، گوزنی را به سورتمه بابانوئل برسانیم تا برای سال نو زودتر پیش بچه‌ها برود و کلی راه و داستان دیگر.

 این مارپیچ‌ها نقاشی‌هایی با راه‌هایی پیچ‌درپیچ هستند که سبب می‌شوند هماهنگی بین حرکات دست و چشم کودکان تقویت شود. علاوه‌ بر این، در کتاب راه را پیدا کن! نقاشی‌ها سیاه‌سفید کشیده شده‌اند که به بچه‌ها امکان می‌دهد تا بعد از پیدا کردن راه‌ها، آن‌ها را رنگ‌آمیزی کنند. در این تمرین‌های ساده و جذاب ضمن سرگرمی، بازی و رنگ‌آمیزی، عملکردهای مغزی کودکان نیز تقویت می‌شود. ابزار مورد استفاده برای این تمرین‌ها یک مداد سیاه و چند مدادرنگی است.

خواندن کتاب کتاب راه را پیدا کن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان ماجراجوی دوستدار بازی و تمرین پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان