دانلود و خرید کتاب دنیای گمشده ها شنن ام. ماللی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب دنیای گمشده ها

کتاب دنیای گمشده ها نوشتهٔ شنن ام. ماللی و ترجمهٔ سارا مطلوب است. انتشارات مهرسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این کتاب برای کودکان ۵ سال به بالا نوشته شده است.

درباره کتاب دنیای گمشده ها

کتاب دنیای گمشده ها که با تصویرسازی‌های «رِمی سیمارد» منتشر شده، با هدف یادآوری اهمیت انجام تمرین‌های «پیداکردن تفاوت‌ها» برای تقویت عملکرد حافظهٔ کاریِ دیداری نوشته شده است. در این کتاب، آقای موش یک مهندس ساختمان است و در کارگاه ساختمانی کار می‌کند. شما باید به تصویر نگاه کنید و چکش و باقی ابزارآلات مشخص‌شده را در شکل پیدا کنید. در «دنیای گمشده‌ها» قرار است کلی ماجراجویی کنید و به سرزمین‌های متفاوت سَرک بکشید. پیداکردن «تصاویر پنهان» نوعی تمرین مغزی است که سبب می‌شود عملکردهای گوناگون مغزی از جمله «توجه تقسیم‌شده» کودک تقویت شود؛ در نتیجهٔ این تمرین، کودک می‌تواند به‌طور هم‌زمان روی بیش از یک موضوع تمرکز کند یا هم‌زمان چند کار را پیش ببرد.

کتاب «دنیای گمشده ‌ها» جلد ۹ از مجموعه‌ٔ ۱۸ جلدی «کتاب‌های گردو» است. این کتاب شامل ۳۳ تصویر رنگی است که کودک باید با دقت آن‌ها را نگاه کند؛ سپس ابزار و وسایلی را که در پایین صفحه مشخص شده‌اند در دل تصاویر بیابد. این کتاب با سطح دشواری ۳، برای گروه سنی ۵ سال به بالا تدوین شده است. کتاب‌های گردو از مجموعهٔ «باشگاه مغز کودکان»، مجموعه ای هدفمند است که تمرین‌هایی ساده و جذاب برای کودکان ۳ سال به بالا ارائه می‌دهد؛ تا ضمن سرگرمی، بازی و رنگ آمیزی، عملکردهای مغزی آنان را تقویت کند. استمرار حل چنین تمریناتی در طول زمان، تأثیری قابل‌ملاحظه در بهبود فعال‌سازی عملکردهای مغزی کودکان مانند توجه و تمرکز، حافظه و مهارت‌های بصری - فضایی خواهد داشت.

خواندن کتاب دنیای گمشده ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کودکان ۵ سال به بالا پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۳۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان