دانلود و خرید کتاب ازدواج پایدار ریچ نیکاسترو ترجمه امیرهمایون امیرکیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ازدواج پایدار اثر ریچ نیکاسترو

کتاب ازدواج پایدار

معرفی کتاب ازدواج پایدار

کتاب ازدواج پایدار نوشتهٔ ریچ نیکاسترو و ترجمهٔ امیرهمایون امیرکیانی است. نشر برگ و باد این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب هفت ستون استوار زندگی زناشویی.

درباره کتاب ازدواج پایدار

کتاب ازدواج پایدار (The 7 pillars of a lasting marriage) در باب هفت ستون استوار زندگی زناشویی سخن گفته است. این کتاب به موضوعاتی مانند همدلی و ذهن‌آگاهی و فروتنی و پذیرابودن (حضور) و قدردانی و اشتیاق (کنجکاوی) و صداقت پرداخته و سپس جمع‌بندی کرده است. نویسندهٔ این اثر به نام ریچ نیکاسترو، روان‌شناس و مشاور زوجین بوده است. این اثر کمکتان می‌کند تا ازدواجتان را به‌گونه‌ای تقویت کنید که شما و همسر زندگیتان بیشتر از همیشه به هم نزدیک شوید.

خواندن کتاب ازدواج پایدار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب زندگی زناشویی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ازدواج پایدار

«میکا گفت: «می‌دانم که دیوانه‌کننده به نظر می‌رسد، اما بهترین اتفاقی که برای من افتاد این بود که یک کامیون به موتور سیکلت من برخورد کرد و مرا به بیمارستان فرستاد. استخوان ترقوه، پایم را از سه جا (یک میله فلزی در استخوان رانم دارم) و هر دو دستم را شکستم». سرش را تکان داد و تلخ خندید. «و اینها فقط نکات مهمش هستند. همچنین تعدادی از دندان‌هایم را از دست دادم، تکه ای از پوستم را با لغزش روی پیاده‌رو برای همیشه از بین بردم، دچار ضربه مغزی شدم... و دوچرخه‌ام کاملاً از بین رفت.»

چگونه میکا می تواند بگوید این بهترین اتفاقی است که برای او افتاده است؟ بیایید به گوش دادن ادامه دهیم:

"وقتی در بیمارستان بیدار شدم، می دانستم که خوش شانس هستم که زنده هستم. واقعاً خوش شانس. قبل از آن، بیشتر چیزها را بدیهی می دانستم. جوئل طبیعتاً فردی قدردان تر از من است و همیشه نیمه پر لیوان را می بیند. اما تمایل داشتم روی چیزهایی تمرکز کنم که باید اصلاح شوند.»

جوئل در آن نقطه وارد بحث شد. «در زمان حادثه ما چهار سال بود ازدواج کرده بودیم، اگر چه قبل از ازدواج چهار سال دیگر با هم زندگی کردیم. و در تمام مدت سعی می‌کردم او را وادار کنم تا چیزهای خوبی را که قبلاً داشتیم تحسین کند، به جای نگرانی در مورد اتفاق بد بعدی که ممکن است در کمین باشد، یا بیش از حد وسواس در مورد مشکلاتی که باید حل شوند.»

میکا گفت: «این درست است. اما من متوجه آن نشدم. من فقط فهمیدم که جوئل شکرگزار به دنیا آمده است و من نمی توانم مثل او باشم. اما پسر، این حادثه برای من یک زنگ بیداری عظیم بود. فهمیدم که فقط دو راه برای زندگی وجود دارد: شکرگزار بودن برای چیزهای خوبی که در حال حاضر دارید، یا اینکه چیزهای خوب را بدیهی بدانید در حالی که از چیزهایی که ندارید شکایت کنید. و من نمی خواستم یک روز دیگر را با از دست دادن چیزهای خوب تلف کنم. نه تنها در زندگی من و در دنیا، بلکه در ازدواج مان.»

قدرت سپاسگزاری در طول قرن ها توسط فیلسوفان، رهبران معنوی و دانشمندان تبلیغ شده است. شما احتمالاً قدرت آن را از نزدیک در زندگی خود تجربه کرده اید. با این حال، این بدان معنا نیست که رعایت کردن ان در یک رابطه همیشه آسان است.

به ناچار مواقعی پیش می‌آید که همسر زندگی‌تان کاری را انجام می‌دهد که شما را بسیار آزار می‌دهد (و بالعکس)، و در آن لحظات عصبانیت، سخت است که وارد چرخه افکار منفی نشوید. در واقع، چیزهای منفی کشش قدرتمندی روی ما دارند و به راحتی می تواند مسیر یک رابطه را شکل دهد... اگر خودمان اجازه دهیم (یا اگر از آن بی خبر باشیم).

برای مقابله با لغزش به سمت منفی، زوج ها باید تلاش آگاهانه - انتخاب - برای تمرین قدردانی انجام دهند (بله، این یک تمرین است، به این معنی که برای همه ما در دسترس است، نه فقط تعدادی از ما که با تمایل طبیعی به سوی قدردانی متولد شده ایم.... و لازم نیست در یک تصادف بزرگ خودرویی شرکت کنید تا تمرین قدردانی را انجام دهید و آن را به عادت خود تبدیل کنید).»

وقتی والدینتان سرطان دارند
انیستیتو بین المللی سرطان (وزارت بهداشت خدمات انسانی و موسسه ملی بهداشت آمریکا)
دستور زبان فارسی از دیدگاه رده شناسی
شهرزاد ماهوتیان
کیفیت در آموزش عالی توسعه فضیلت حرفه ای
مینگ چنگ
صد پیرمرد تاثیرنگذار
عباس یزدی
A comprehensive guide to second language research
عباسعلی زارعی
دوستداران کتاب
امیلی هنری
چه کسی معلم ها را می کشد؟
رابین استیونز
تحقیقات دانشمندان آذربایجانی درباره‌ی زبان فارسی
جمیله صادقوا طیبه عسگروا
طلوع آینه ها
کوثر یاری
چاقی
عباس صادقی
همه گیرشناسی آسیب های ورزشی
محمدحسین علیزاده
اهمیت تغذیه ورزشی در ورزشکاران با معلولیت جسمی
زهرا عامری رادقیصری
مهندسی برق
محسن گودرز
شیری در قفس ۹۰۲
احمد زارعی
صلاحیت دیوان بین المللی کیفری در جرائم ارتکابی سفینه ها و ایستگاه های فضایی
حسین جعفری طاهری
مختصر مباحث حقوق مدنی ۱ دانشگاهی (اشخاص و محجورین)
محمد جوادنیا ریک
در مسیر عاشقی
سیدمحسن موسوی گرمارودی
اشتیاق؛ گوته در سلوک خلاقیت
راینر م. هولم - هادولا
زندگی به سبک کریستیانو رونالدو
لوکا کایولی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۸۰۰
تومان