دانلود و خرید کتاب بریل آموزی سطح یک سالار فرامرزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بریل آموزی سطح یک اثر سالار فرامرزی

کتاب بریل آموزی سطح یک

معرفی کتاب بریل آموزی سطح یک

کتاب بریل آموزی سطح یک نوشتۀ سالار فرامرزی و نسرین ابراهیمی در انتشارات یار مانا به چاپ رسیده است.

درباره کتاب بریل آموزی سطح یک

خط بریل روشی است که نابینایان در دنیا برای خواندن و نوشتن استفاده می‌کنند. این خط در تمام زبان‌ها از جمله زبان فارسی و عربی از چپ به راست خوانده می‌شود. هر کاراکتر یا سلول این خط از ۶ نقطه تشکیل شده که در یک مستطیل به‌صورت ۲ ستون ۳نقطه‌ای در کنار هم قرار می‌گیرند.

کتاب بریل آموزی سطح یک برای مقطع ابتدایی و به‌منظور آموزش به کودکان نابینا و پیشرفت تحصیلی آن‌ها طراحی شده و مناسب برای والدین و مربیانی است که تازه به عرصۀ آموزش به کودکان نابینا وارد شده‌اند. راهکارهای این کتاب، خلاقیت را در آموزگاران برمی‌انگیزاند و در آموزش به کودکان نیز راهگشاست.

از آنجا که خواندن، نوشتن، محاسبات ریاضی، کارکردهای ذهنی و پردازش ذهنی کودکان نابینا بسیار مهم است، کتاب بریل آموزی سطح یک نیز سعی کرده تا خواندن، نوشتن و محاسبات ریاضی را متناسب با پردازش ذهنی و تقویت دقت و تمرکز ارائه کند.

خواندن کتاب بریل آموزی سطح یک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به والدین، مربیان و کودکان نابینا در مقاطع ابتدایی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بریل آموزی سطح یک

«از آنجا که افراد از نظر توانایی پردازش اطلاعات در هر زمانی محدودیت دارند، افرادی که باید از راهبردهای جبرانی استفاده کنند، به ناچار بر حسب سرعت و دقت خواندن در وضع نامطلوبی قرار دارند. در کتاب‌های عادی روند خواندن کلی‌خوانی است؛ اما برای کودکان نابینا بهتر است که از ترکیب دو روش جزءخوانی و کل‌خوانی برای آموزش خواندن استفاده شود. خواندن کلماتی مانند «آزاده»، «رودخانه» و «اردک» به خواندن دانش‌آموز کمکی نمی‌کند و دقت خواندن او را نیز کاهش می‌دهد؛ اما اگر از او خواسته شود تا نقاط همین کلمات را به شمار بخواند، در حقیقت، خواندن در او تقویت شده است و به تندخوانی و تقویت دقت خواندن او کمک کرده‌ایم؛ ازاین‌رو؛ توصیه می‌شود از تمرین‌های آموزشی که در ادامه برای تقویت خواندن دانش‌اموزان نابینا آورده شده است، استفاده شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۳ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۳ صفحه

قیمت:
۱۱۲,۰۰۰
تومان