دانلود و خرید کتاب فناوری و شبیه سازی؛ ارتقاء دهنده عملکرد کارکنان ابراهیم صلواتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فناوری و شبیه سازی؛ ارتقاء دهنده عملکرد کارکنان اثر ابراهیم صلواتی

کتاب فناوری و شبیه سازی؛ ارتقاء دهنده عملکرد کارکنان

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فناوری و شبیه سازی؛ ارتقاء دهنده عملکرد کارکنان

کتاب فناوری و شبیه سازی؛ ارتقاء دهنده عملکرد کارکنان به‌قلم ابراهیم صلواتی را انتشارات نمای علم منتشر کرده است. این کتاب می‌کوشد به کاربرد فناوری در استعدادیابی و رشد و ارتقای عملکرد کارکنان بپردازد.

درباره کتاب فناوری و شبیه سازی؛ ارتقاء دهنده عملکرد کارکنان

استفاده از اشکال مختلف فناوری و دانش‌ها و مهارت‌های پویا، امروزه یک امر ضروری و بدیهی در تمامی مکان‌ها به‌ویژه محیط کار است. آشنایی کارکنان با اشکال گوناگون فناوری و نحوهٔ به‌کارگیری آن‌ها نقش شایانی در افزایش بهره‌وری و عملکرد آن‌ها دارد. کتاب حاضر کوشیده است تا به تبیین و توضیح نقش فناوری در افزایش بازدهی در محیط کار و چگونگی استفاده از فناوری‌های جدید به‌خصوص رایانه در استعدادیابی و کمک به رشد کارکنان بپردازد.

خواندن کتاب فناوری و شبیه سازی؛ ارتقاء دهنده عملکرد کارکنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مدیران کسب‌وکارها به‌ویژه مدیران بخش منابع انسانی از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب فناوری و شبیه سازی؛ ارتقاء دهنده عملکرد کارکنان

«داده و اطلاعات

داده& حقایق جمع‌آوری‌شده از اندازه‌ها و مقادیر یا مشاهدات دربارهٔ افراد، وقایع یا موضوعات است که به‌تنهایی معنای واقعی ندارد ولی اگر ارزشی کسب کند لازم است تعبیر و تفسیر شود. اطلاعات عبارت است از داده‌هایی که در بافتی با معنی و مفید جا گرفته و در اختیار دریافت‌کننده قرار داده می‌شود تا از آن‌ها برای تصمیم‌گیری استفاده کند. اطلاعات، متضمن انتقال و دریافت آگاهی و دانش است. اطلاعات نیاز اولیه هرگونه تصمیم‌گیری است، هدف اطلاعات در هر زمان باید انتقال داده‌ها به شخص یا ماشین باشد. اهداف اساسی اطلاعات عبارتند از آگاهی دادن، ارزیابی کردن، ترغیب کردن، خلق مفاهیم جدید، تعریف مسئله، حل مسئله، تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی، آشناسازی، کنترل کردن و تحقیق می‌باشد.

تفاوت داده و اطلاعات

داده، ورودی‌های خام می‌باشد که به یک سیستم اطلاعاتی داده می‌شود ولی به‌طور مجرد قابل استفاده نیستند مانند اسامی کارکنان. ولی اگر داده‌ها مورد پذیرش قرار گیرند، به اطلاعات تبدیل شده و قابل استفاده می‌شود و افراد مختلف از جمله مدیران می‌توانند از آن‌ها بهره جویند. البته ممکن است با پردازش داده اطلاعاتی بدست آید که خود نیاز به پردازش و تلخیص داشته باشد. داده‌ها حقایق و پدیده‌هایی هستند که در رابطه با یک شیء یا یک پدیده به‌طور عام مطرح می‌شوند یک ویژگی از آن پدیده را به ما منتقل می‌کند به خودی خود مفهوم دارند، ولی کاربردی برای آن‌ها متصور نیست اما اگر مورد پردازش قرار گیرند و به اطلاعات تبدیل شوند دارای معنا می‌شوند.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۸۴۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان