دانلود و خرید کتاب دانش خلق خواسته ها علیرضا بزاززاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دانش خلق خواسته ها اثر علیرضا بزاززاده

کتاب دانش خلق خواسته ها

معرفی کتاب دانش خلق خواسته ها

کتاب الکترونیکی دانش خلق خواسته ها نوشتۀ علیرضا بزاززاده است و انتشارات کلید آموزش آن را منتشر کرده است. کتاب دانش خلق خواسته ها، راهنمای خوبی برای رسیدن به اهداف همراه با لذت بردن از مسیر است.

درباره کتاب دانش خلق خواسته ها

در کتاب دانش خلق خواسته ها، به زبان ساده و کاربردی می‌آموزیم چطور عمل کنیم تا بدون تردید به اهداف خود برسیم و چگونه ذهن خود را متناسب با هدفمان تغییر دهیم. خواسته‌های شما هرچقدر بزرگ یا کوچک، شخصی باشد یا شغلی، فرقی نمی‌کند. با راهکارهای کاربردی کتاب دانش خلق خواسته ها، در حوزه‌های مالی، کسب‌وکار، روابط، کشف استعدادها، توسعهٔ فردی و سبک زندگی، می‌توانید به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنید. برای رسیدن به مقصود خود لازم نیست رنج بکشید. در این مسیر نیاز دارید ویژگی‌هایی را درون خود پرورش دهید تا لذت‌بخش‌تر به خواسته‌های خود برسید. در نهایت، تغییرات حاصل می‌شوند اما به شرط آموزش، تمرین و استمرار روی اهدافتان.

خواندن کتاب دانش خلق خواسته ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم                       

این کتاب برای علاقه‌مندان به مباحث روان‌شناسی فردی مناسب است.

بخشی از کتاب دانش خلق خواسته ها                     

«کلمه دانش از دانستن گرفته شده است و در فرهنگ معین، به‌معنای آگاه‌شدن و معرفت یافتن است؛ درواقع آگاهی کاملاً ساده‍شده‌ای که به‌راحتی درک‌پذیر و در هر موقعیتی اجراشدنی باشد. برای همین، نام دانش برای این روند استفاده شده است؛ جون همیشه با دقتی ریاضی‌وار نتیجه می‌دهد...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

حجم

۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان