دانلود و خرید کتاب اسرار شدن ها و نشدن ها ابوالقاسم مطلبی فشارکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسرار شدن ها و نشدن ها اثر ابوالقاسم مطلبی فشارکی

کتاب اسرار شدن ها و نشدن ها

معرفی کتاب اسرار شدن ها و نشدن ها

کتاب «اسرار شدن ها و نشدن ها» نوشتۀ ابوالقاسم مطلبی فشارکی است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. کتاب اسرار شدن‌ها و نشدن‌ها به افراد کمک می‌کند تا بهترین خود باشند.

درباره کتاب اسرار شدن ها و نشدن ها

عزت یعنی آبرو، احترام، بزرگی، حرمت، ناموس و متضاد کلمۀ ذلت است. عزت ریشۀ اسم عربی یعنی عزیز و گرامی بودن، سربلندی و ارجمندی، احترام، بزرگداشت، گرامیداشت و در مقابل ذلت است و نفس یعنی خود، خویش، ذات و وجود گوهر. کتاب اسرار شدن‌ها و نشدن‌‌ها دربارۀ عزت‌نفس است. عزت‌نفس ارتباط مستقیمی باحال خوب، زندگی شاد و سلامتی دارد. بسیاری از افراد با اینکه از نظر فنی در سطح بالایی هستند و اعتمادبه‌نفس دارند، اما چون عزت‌نفس پایینی دارند از خیلی مسائل می‌ترسند و بنابراین پیشرفتی در زندگی ندارند.

گاهی وقت‌ها سؤالاتی داریم، درخواست‌هایی داریم؛ ولی نمی‌توانیم بپرسیم، نمی‌توانیم درخواستمان را بگوییم. این به به‌خاطر کمبود عزت‌نفس است. کتاب اسرار شدن‌ها و نشدن‌ها علت نداشتن عزت‌نفس را به‌خوبی توضیح می‌دهد ترفندهایی ارائه می‌کند تا خوانندگان از طریق آن بتوانند عزت‌نفس خود را بالا ببرند.کتاب اسرار شدن‌ها و نشدن‌ها حاصل سال‌ها تجربه و سخنرانی‌های پی‌درپی ابوالقاسم مطلبی فشارکی که تمرکزش را بر عزت‌نفس گذاشته است. 

خواندن کتاب اسرار شدن ها و نشدن ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اسرار شدن ها و نشدن ها

«عزت‌نفس یعنی شایستگی و ارزشمندی وجود. شایستگی به این معناست که شما تا چه حد باور دارید که از مهارت و توانایی‌های لازم برای موفقیت در حیطه‌هایی که به نظرتان مهم هستند، برخوردارید. منظور این نیست که فکر کنید در تمام جنبه‌های زندگی موفقید یا حتی این‌طور هم نیست که همیشه احساس شایستگی داشته باشید. این باور فقط درمورد آن حیطه‌هایی از زندگی است که به طور خاص برای شخصِ شما اهمیت دارد. مثلاً اگر بتوانید در یک جمع آواز بخوانید، با گفتن لطیفۀ بامزه چنان مردم را بخندانید که نفسشان بند بیاید، این برای خودش یک مهارت است. اما اگر چیزی که برایتان مهم است موفقیت تحصیلی باشد، مهارت ذکرشده تأثیری در عزت‌نفستان نخواهد داشت. همان‌طور که اگر به بالاترین مقام ممکن در شغلی برسید، اما داشتن چنان شغلی به نظرتان ارزشمند نباشد، این عالی‌مقامی به عزت‌نفستان چیزی اضافه نمی‌کند. عزت‌نفس مانند کلمات عشق و رشد است که می‌دانیم کلمات خوبی هستند، اما وقتی می‌خواهیم به شکل دقیق تعریفشان کنیم، نمی‌توانیم آنها را درست، آن‌گونه که هستند، بیان کنیم.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان