دانلود و خرید کتاب مثنوی معنوی (دفتر پنجم) مولانا جلال‌الدین محمد بلخی مولوی ترجمه رینولد نیکلسون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثنوی معنوی (دفتر پنجم) اثر مولانا جلال‌الدین محمد بلخی مولوی

کتاب مثنوی معنوی (دفتر پنجم)

معرفی کتاب مثنوی معنوی (دفتر پنجم)

کتاب الکترونیکی مثنوی معنوی (دفتر پنجم) نوشتۀ مولانا جلال‌الدین محمد بلخی مولوی و ترجمۀ رینولد نیکلسون است و انتشارات آرایه آن را منتشر کرده است. مثنوی معنوی (دفتر پنجم)، کتابی است که پیرامون عرفان، اصول تصوف، اخلاقیلات، معرفت و سایر موضوعات معنوی آموزش می‌دهد. این کتاب گران‌بها شناخته‌شده‌ترین اثر مولانا است و رینولد نیکلسون آن را به زبان انگلیسی برگردانده است. 

کتاب مثنوی معنوی (دفتر پنجم)

مثنوی، مشهور به مثنوی معنوی یا (مثنوی مولوی)، نام کتاب شعری از مولانا جلال‌الدین محمد بلخی شاعر و صوفی ایران است. این کتاب از ۲۶٬۰۰۰ بیت و ۶ دفتر تشکیل شده و یکی از برترین کتاب‌های ادبیات عرفانی کهن فارسی و حکمت پارسی پس از اسلام است. این کتاب در قالب شعری مثنوی سروده شده‌است؛ که در واقع عنوان کتاب نیز می‌باشد.

مثنوی مولوی، همانند بیشتر مثنوی‌های صوفیانه، به صورت عمده‎ از داستان به عنوان ابزاری برای بیان تعلیمات تصوف استفاده می‌کند. ترتیب قرار گرفتن داستان‌های گوناگون در این کتاب ظاهراً نظم مشخصی ندارد. شخصیت‌های اصلی داستان‌ها می‌تواند از پیامبران و پادشاهان تا چوپانان و بردگان باشد. حیوانات نیز نقش پررنگی در این داستان‌ها بازی می‌کنند.

کتاب مثنوی معنوی (دفتر پنجم)، دو زبانه است و در آن سعی شده تا مفاهیم همانطور که در شعر فارسی بیان شده‌اند، به مخاطب انگلیسی زبان نیز رسانده شوند.

خواندن کتاب مثنوی معنوی (دفتر پنجم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افراد انگلیسی زبانی که به ادبیات و شعر فارسی علاقه‌مند هستند مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۵۲۷ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۵۲۷ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان