دانلود رایگان کتاب حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی سعید منافی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی اثر سعید منافی

کتاب حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی

انتشارات:عترت نو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی

کتاب حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی نوشتهٔ سعید منافی و زینب رضایت پور است. انتشارات عترت نو این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی

کتاب حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی به بررسی مفاهیم اولیه حریم خصوصی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی می‌پردازد و همچنین راهکارها و شیوه‌های لازم را برای برقراری امنیت و محافظت از اطلاعات در این پلتفرم‌ها ارائه می‌دهد.

اینترنت و فضای مجازی هر روز در حال پیشرفت و فراگیرتر شدن هستند. آشنا نبودن با مفاهیم اولیه آن‌ها و قواعد و قوانین حاکم بر آن می‌تواند سبب ایجاد دردسرهایی برای استفاده کنندگان آن شود. کتاب حاضر سه فصل کلی دارد که در نخستین فصل آن شما با مفاهیم ابتدایی شبکه‌های اجتماعی و چگونگی برقراری امنیت در آن‌ها و حفظ حریم خصوصی آشنا می‌شوید.

با وجود اینکه پیدایش شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مجازی امری نوظهور و به نسبت جدید است اما در حال حاضر صدها نوع شبکه اجتماعی مورد استفاده عموم مردم قرار می‌گیرد که هر کدامشان پیچیدگی‌ها و قواعد خاصی دارند و بالطبع تهدیدها و فرصت‌های ویژه‌ای را به دنبال دارند.

خواندن کتاب حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران دانش رسانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی

«هنگامی که مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحه‌ای ایجاد می‌کنند، معمولاً احتمال خطرهای امنیتی و نقض حریم خصوصی خود را نادیده می‌گیرند. هرچه از اطلاعات شخصی بیشتری در پروفایل عمومی خود استفاده کنید، هکرها راحت‌تر می‌توانند با استفاده از چنین اطلاعاتی از اعتماد شما سوءاستفاده کنند.

مزیت امنیتی عمده شبکه‌های اجتماعی این است که فقط دوستان یا اعضای شبکه اجازه دارند تمام اطلاعات پروفایل شخصی را مشاهده کنند. البته این زمانی کاملاً مؤثر است که در انتخاب اعضا یا دوستان خود احتیاط لازم را به خرج داده باشید. اگر هر درخواست دوستی یا کاری را قبول کنید، این احتمال وجود دارد که یکی از آن‌ها هکر باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
رایگان