دانلود و خرید کتاب دوشنبه، مدرسه ولایت پذیری احمدرضا اخوت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب دوشنبه، مدرسه ولایت پذیری

کتاب الکترونیکی «دوشنبه، مدرسه ولایت پذیری» نوشتهٔ احمدرضا اخوت در مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌السلام دانشگاه تهران به چاپ رسیده است. این کتاب تأملی در دعای روز دوشنبه حضرت فاطمه (س) است.

درباره کتاب دوشنبه، مدرسه ولایت پذیری

دعای روز دوشنبهٔ حضرت فاطمه (س) دارای مضامین عمیق و معنوی است که به منظور طلب بخشش، هدایت و توفیق در اعمال نیک و طلب حاجات، رفع مشکلات و تقویت ارتباط معنوی با خداوند خوانده می‌شود. خواندن این دعا به تقویت ایمان، ارتباط با خداوند و ایجاد آرامش درونی کمک می‌کند. ترجمهٔ متن دعا به این شرح است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

سپاس خداوندی را که کسی را شاهد و کمک‌کننده خود نساخت هنگامی که آسمان‌ها و زمین را آفرید و یاری نگرفت هنگامی که ارواح را خلق کرد. او در الوهیت شریکی ندارد و در یگانگی یاری نمی‌خواهد. با عزتش قاهر است، با جودش گسترده، در حکمش عادل، و با قدرتش غالب است. چیزی او را متحیر نمی‌کند و حفظ چیزی او را خسته نمی‌کند، و او بر هر چیزی قادر است.

خدایا، از تو استغفار می‌کنم برای هر نذری که نذر کردم یا وعده‌ای که وعده دادم یا بیعتی که بستم و سپس به آن وفا نکردم، و از تو درخواست می‌کنم در مورد حق‌الناسی که بر عهده من است. پس هر بنده‌ای از بندگانت یا کنیزی از کنیزانت که حقی از او بر گردن من است، در نفسش، عرضش، مالش، خانواده و فرزندش، یا غیبتی که از او کرده‌ام، یا ظلمی که بر او روا داشته‌ام به میل یا هوس یا غرور، چه غایب باشد چه حاضر، چه زنده باشد چه مرده، دستم کوتاه شده و وسعم کم شده از اینکه آن را به او بازگردانم و از او حلالیت بطلبم. پس از تو می‌خواهم ای که مالک حاجات هستی و آنها به مشیت تو پاسخ می‌دهند و به اراده تو سریعاً اجابت می‌شوند، که بر محمد و آل محمد درود فرستی و او را از من راضی کنی به هر شکلی که می‌خواهی، و از جانب خود رحمتی به من عطا کنی، زیرا که مغفرت تو کاهش نمی‌یابد و بخشش تو زیانی نمی‌رساند، ای مهربان‌ترین مهربانان.

خدایا، از تو سلامتی پایدار، نعمتی ماندگار، رحمتی فراگیر و عافیتی که مرا از هر چیزی بی‌نیاز کند و از هر کسی کفایت کند می‌طلبم، چرا که هیچ چیزی با امر تو تضاد ندارد و هیچ کسی در برابر خشم تو مقاومت نمی‌کند. و از تو آرامشی هنگام مرگ و بخششی در هنگام حساب می‌طلبم، به رحمتت ای مهربان‌ترین مهربانان.

کتاب دوشنبه، مدرسه ولایت پذیری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که مایل هستند با مضامین دعاهای روزمرهٔ دین اسلام بیشتر آشنا شوند، پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۱ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۱ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان