دانلود و خرید کتاب یکشنبه، مدرسه سیر دستیابی به مقاصد احمدرضا اخوت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب یکشنبه، مدرسه سیر دستیابی به مقاصد

کتاب الکترونیکی «یکشنبه، مدرسه سیر دستیابی به مقاصد» نوشتهٔ احمدرضا اخوت در مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌السلام دانشگاه تهران به چاپ رسیده است. این کتاب تأملی در دعای روز یکشنبه حضرت فاطمه (س) است.

درباره کتاب یکشنبه، مدرسه سیر دستیابی به مقاصد

دعای روز یکشنبهٔ حضرت فاطمه (س) همچون دیگر دعاهای منسوب به حضرت فاطمه (س) دارای مضامین عمیق و معنوی است و شامل درخواست‌هایی برای سعادت دنیوی و اخروی، رفع مشکلات و تقویت ایمان و ارتباط با خداوند است.  ترجمهٔ متن دعا به این شرح است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

خدایا، اولین روزم را صلاح و وسط آن را فلاح و آخر آن را موفقیت قرار بده، و به تو پناه می‌برم از روزی که اولش ترس، وسطش اندوه و آخرش درد باشد.

خدایا، از تو استغفار می‌کنم برای هر نذری که نذر کردم یا وعده‌ای که وعده دادم یا بیعتی که بستم و سپس به آن وفا نکردم، و از تو می‌خواهم درباره مظالم بندگانت که نزد من است. پس هر بندهای از بندگانت یا کنیزی از کنیزانت که حقی از او بر گردن من است، در نفسش یا در عرضش یا در مالش یا در خانواده و فرزندش، یا غیبتی که از او کرده‌ام یا تحاملی که بر او نموده‌ام به میل یا هوس یا انحراف یا غرور، چه غایب باشد یا حاضر، چه زنده باشد یا مرده، دستم کوتاه شده و وسعم کم شده از اینکه آن را به او بازگردانم و از او حلالیت بطلبم، پس از تو می‌خواهم ای که مالک حاجات هستی و آنها به مشیت تو پاسخ می‌دهند و به اراده تو سریعاً اجابت می‌شوند، که بر محمد و آل محمد درود فرستی و او را از من راضی کنی به هر شکلی که می‌خواهی و از جانب خود رحمتی به من عطا کنی، چرا که مغفرت تو کاهش نمی‌یابد و بخشش تو زیانی نمی‌رساند، ای مهربان‌ترین مهربانان.

خدایا، از تو سلامت دائمی، نعمتی پایدار، رحمتی فراگیر و عافیتی که مرا از هر چیزی بی‌نیاز کند و از هر کسی کفایت کند می‌طلبم، چرا که هیچ چیزی با امر تو تضاد ندارد و هیچ کسی در برابر خشم تو مقاومت نمی‌کند. و از تو آرامشی هنگام مرگ و بخششی در هنگام حساب می‌طلبم، به رحمتت ای مهربان‌ترین مهربانان.

کتاب یکشنبه، مدرسه سیر دستیابی به مقاصد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که مایل هستند با مضامین دعاهای روزمرهٔ دین اسلام بیشتر آشنا شوند، پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان