دانلود و خرید کتاب صبح جادویی هال الرود ترجمه لطیف احمدپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صبح جادویی اثر هال الرود

کتاب صبح جادویی

معرفی کتاب صبح جادویی

کتاب صبح جادویی نوشتهٔ هال الرود و ترجمهٔ لطیف احمدپور است. انتشارات نوآوران سینا این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب شش عادتی که با انجام‌ آن‌ها قبل از ساعت هشت صبح، زندگیتان متحول خواهد شد.

درباره کتاب صبح جادویی

کتاب صبح جادویی (The Miracle Morning) که ده فصل دارد، دو ضمیمه را هم در بر گرفته است. این کتاب می‌تواند تغییراتی سریع و عمیق در همهٔ جنبه‌های زندگیتان به وجود آورد. این اثر کمک می‌کند تا هر روز صبح با تمام توانتان از خواب برخیزید. نویسنده گفته است که این کتاب یک تغییردهندهٔ بازی است که اجازه می‌دهد به سطوح بالاتری از زندگیمان برسیم و موفقیت شخصی و حرفه‌ای ما را بسیار فراتر از چیزی می‌برد که در گذشته به آن دست پیدا کرده‌ایم. کتاب «صبح جادویی» را سحرآمیز و هال الرود، نویسندهٔ آن را یک نابغه توصیف کرده‌اند.

خواندن کتاب صبح جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صبح جادویی

«اگر نگران یا مردد هستید که آیا می‌توانید این رویه را به مدت ۳۰ روز دنبال کنید یا نه، آرامش‌تان را حفظ کنید زیرا این احساس کاملاً طبیعی است، مخصوصاً اگر در گذشته سحرخیز بودن برایتان چالش‌انگیز بوده است. به یاد داشته باشید که همهٔ ما از سندرم آینهٔ عقب (نگاه به گذشته) رنج می‌بریم. بنابراین، نه‌تنها انتظار می‌رود کمی مردد یا نگران باشید، بلکه این موضوع در واقع نشانهٔ آن است که شما آمادهٔ متعهدشدن هستید، چراکه در غیر این صورت لزومی به نگرانی و اضطراب نبود.

همچنین مهم است که هزاران نفری که قبل از این با استفاده از صبح جادویی زندگی در سمت اشتباه شکاف توانایی‌هایشان را رها کرده‌اند و کاملاً خودشان و زندگیشان را متحول کرده‌اند، الهام‌بخش شما باشند. در واقع، در این‌جا می‌خواهم چند داستان موفقیت از خوانندگان این کتاب را برایتان بازگو کنم. من معتقدم که این‌گونه مثال‌ها می‌توانند روشنایی بخش مسیر ما باشند.

من واقعاً تحت تأثیر تحولی قرار گرفتم که ملانی دیپِن، کارآفرین اهل سلینزگروو درباره‌اش صحبت کرد: من در روز ۷۹ ام از صبح جادویی هستم و از وقتی این فرایند را شروع کرده‌ام حتی یک روز را هم از دست نداده‌ام. در حقیقت، در زندگی‌ام اولین باری است که تصمیم به انجام کاری گرفته‌ام و بیش از چند روز یا چند هفته انجام آن را ادامه داده‌ام. حالا در انتظار صبح‌ها و بیدارشدن هستم! باور نکردنی است. صبح جادویی زندگی‌ام را کاملاً متحول کرده است.

بعد از این‌که شنیدم صبح جادویی در زندگی یک دانشجوی جوان به نام مایکل ریوز چه تحولی ایجاد کرده است، آرزو می‌کردم که ای کاش در دوران دانشگاه و یا حتی دبیرستان با صبح جادویی آشنا می‌شدم: وقتی با صبح جادویی آشنا شدم، با خودم گفتم دیوانگی است که تصور کنم این فرایند می‌تواند کارساز باشد! من دانشجو بودم، ۱۹ واحد درسی داشتم و به طور تمام‌وقت کار می‌کردم، بنابراین هیچ زمان آزادی نداشتم که بتوانم روی اهدافم کار کنم. قبل از آشنایی با صبح جادویی، هر صبح بین ساعت ۷ تا ۹ بیدار می‌شدم، اما حالا ساعت ۵ صبح از خواب بیدار می‌شوم. من در حال رشد و یادگیری از طریق پیشرفت شخصی روزانه هستم و حقیقتاً به صبح جادویی عشق می‌ورزم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۸۵۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان