دانلود و خرید کتاب زام بی (جلد پنجم، کودک زام‌ بی) دارن شان ترجمه کژوان آبهشت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زام بی (جلد پنجم، کودک زام‌ بی) اثر دارن شان

کتاب زام بی (جلد پنجم، کودک زام‌ بی)

نویسنده:دارن شان
انتشارات:نشر ویدا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زام بی (جلد پنجم، کودک زام‌ بی)

کتاب زام‌بی (جلد پنجم، کودک زام‌بی) نوشتۀ دارن شان با ترجمۀ کژوان آبهشت در نشر ویدا به چاپ رسیده است. این کتاب جلد پنجم از مجموعۀ فانتزی زام‌بی است.

درباره کتاب زام بی (جلد پنجم، کودک زام‌ بی)

کتاب زام‌بی (جلد پنجم، کودک زامبی)، در مجموعۀ فانتزی زام‌بی قرار دارد. زام بی مجموعه داستانی ۱۲ جلدی از دارن شان است و موضوع آن داستان دختری به نام بی اسمیت و خانواده‌اش است که اخبار وجود زام‌بی‌ها را در ایرلند نادیده می‌گیرند؛ ولی بهای این کار سنگین است و می‌تواند به قیمت جان بی تمام شود. این مجموعه در فاصلۀ سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ منتشر شده‌ است.

بی اسمیت پدری نژادپرست دارد. اخباری در شهر مبنی بر وجود زام‌‌بی‌ها پیچیده است؛ اما پدر بی این خبرها را مسخره می‌کند تا اینکه سهل‌انگاری پدر دامن خانواده و دخترش را می‌گیرد. این رمان دنباله‌دار در ژانر وحشت و آخرالزمانی را خود بی اسمیت که از بازماندگان حملۀ زام‌بی‌ها است روایت می‌کند. عنوان ۴ جلد پیشین عبارت‌اند از:

زام‌‌‌بی؛ جلد اول: زام‌بی

زام‌بی، جلد دوم؛ مجتمع زیرزمینی زام‌بی

زام‌بی، جلد سوم؛ شهر زام‌بی

زام‌بی (جلد چهارم، فرشتگان زام‌بی)

در کتاب زام‌بی (جلد پنجم، کودک زام‌بی) می‌خوانیم که مدتی می‌شود سروکار بی به فرشته‌ها افتاده است. فرشته‌ها زیر نظر دکتر فعالیت می‌کنند و به‌دنبال پاکسازی لندن از شر وجود بی‌مخ‌ها و نامرده‌های شرورند؛ اما بی هر کاری که می‌کند، دلش با هدف و نیت اصلی فرشته‌ها صاف نمی‌شود. انگار نمی‌تواند خود را یکی از آن‌ها بداند و چیزی مانع اوست. البته مأموریت فرشته‌ها و رسالت وجودی آن‌ها هم در همین مبارزۀ ساده و پاکسازی خلاصه نمی‌شود. بی بار دیگر سر به کوچه‌خیابان‌های شهر می‌گذارد تا تصمیمش را بگیرد و به پاسخی برای پرسش‌های خود برسد، غافل از اینکه به‌جای پاسخ، اتفاقاتی انتظارش را می‌کشند که بسیار دهشتناک‌اند، بسیار بسیار هولناک‌تر از کابوس‌های وحشتناک.

خواندن کتاب زام بی (جلد پنجم، کودک زام بی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های فانتزی، ترسناک و آخرالزمانی پیشنهاد می‌کنیم.

دارن شان

دارن اوشانسی متولد ۲ ژوئیهٔ ۱۹۷۲ نویسندهٔ ایرلندی است که با نام دارن شان داستان می‌نویسد. اولین کتاب دارن شان Ayuamarca نام دارد که در ۱۹۹۹ منتشر شد. او در ژانویهٔ ۲۰۰۰ کتابی برای کودکان با نام «سیرک عجایب» نوشت. او این کتاب را برای سرگرمی نوشته بود؛ اما بسیار موردتوجه قرار گرفت؛ خصوصاً زمانی که کمپانی برادران وارنر پیشنهاد ساخت فیلمی بر مبنای این کتاب را داد. او که پیش‌بینی این فروش را نمی‌کرد، نویسندگی را ادامه داد و در طول ۵ سال ۱۱ کتاب دیگر از این مجموعه نوشت. این کتاب‌ها در ۲۸ کشور و به ۲۰ زبان ترجمه شد و حدود ۸ میلیون نسخه از آن‌ها فروش رفت. کمپانی برادران وارنر هرگز فیلمی از این مجموعه نساخت و حق ساخت آن به دارن شان بازگشت. در ۲۰۰۵ دارن شان اجازهٔ ساخت فیلم‌ها را به کمپانی یونیورسال استودیو فروخت. کتاب‌های او فضایی فانتزی و ترسناک دارند. مجموعهٔ «زام‌بی» نیز از آثار اوست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

حجم

۷۵۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

قیمت:
۱۰۴,۰۰۰
تومان