دانلود و خرید کتاب دین های عصر جدید و کافر کیش جدید در امریکا سارا ام. پایک ترجمه محمد قلی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دین های عصر جدید و کافر کیش جدید در امریکا اثر سارا ام. پایک

کتاب دین های عصر جدید و کافر کیش جدید در امریکا

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دین های عصر جدید و کافر کیش جدید در امریکا

کتاب الکترونیکی دین های عصر جدید و کافر کیش جدید در امریکا نوشتۀ سارا ام. پایک و ترجمۀ محمد قلی پور است و انتشارات شاملو آن را منتشر کرده است. کتاب دین های عصر جدید و کافر کیش جدید در امریکا، به بررسی ادیان نوظهور در عصر جدید پرداخته است.

درباره کتاب دین های عصر جدید و کافر کیش جدید در امریکا

کافرکیشی به مجموعۀ ادیان غیر ابراهیمی و یا چندخدایی دوران باستان گفته می‌شود. این ادیان هنگام ظهور مسیحیت در اورشلیم و گسترش آن در غرب و سرزمین‌های تابع روم، بسیار رواج داشته و به این ترتیب رقیبی جدی و سرسخت برای مسیحیت محسوب می‌شدند؛ بنابراین، کلمۀ کافرکیش برای مسیحیان هم‌معنی کافر، مشرك یا کسی است که از دین دور شده است. فجایع عمومی مرتبط با جنبش‌های جدید، همچون خودکشـی دسته‌جمعی اعضای برخی از این جنبش‌‌ها، توجه بیشتر رسانه‌ها را به خود جلب کردند و باعث تحقیق در مـورد ادیـان جدیـد و همچنـین مخالفت قاطعانه با آنها شد. از متخصصان ادیان جدید درخواست شد تـا در مورد این جماعت‌های دینی اظهارنظر کرده و آنها را تحلیـل و رابطـۀ آنها بافرهنگ کلی‌تر را به طور انتقادی ارزیابی کننـد. کتاب دین های عصر جدید و کافر کیش جدید در امریکا، به معرفی و تحلیل و نقد و بررسی این ادیان در کشور امریکا پرداخته است.

خواندن کتاب دین های عصر جدید و کافر کیش جدید در امریکا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دوستداران مسائل دینی و اجتماعی مناسب است.

بخشی از کتاب دین های عصر جدید و کافر کیش جدید در امریکا

«شهر سن خوزه، مرکز درۀ سیلیکُن قرن بیستم و محل زندگی گروه بزرگی از کافرکیش‌های جدیـد و اعضـاي جنبش عصر جدید است که بسیاری از آنهـا در یـک هتـل محلـی جمـع شده‌اند. در تالار ورودی و محل تالار مرکزی هتل دابلتری یک رستوران و یک می‌فروشی، صندلی‌های راحتی لـوکس، دربان‌های شیک‌پوش و بسیاری از کسانی هستند که با شنل‌های مخمل، گنهـای چـرم و انـواع لباس‌های متنوع در حرکتند. وقتی در یکی از این مراسم در اواخـر روز از لابی هتل عبور می‌کردم، رقص شمشیر سنتی انگلیسی مـدت زیـادی در تـالار ورودی جریـان داشـت. نوازنـدگان ویـولن و گیتـار بـراي رقاصـانی می‌نواختند که دامن اسکاتلندي به تـن داشـتند و میهمانـان جمـع شـده بودند تا اجرای آنها را مشاهده کنند. این مجمـع سـالانۀ اعضـاي جنـبش عصر جدید و کافرکیش‌های جدید، معروف به پانته‌آکن در منطقه بی  بود و این صحنه برای هتلی که میزبانی مجمع‌های علمـی - تخیلـی و مجمـع را نیز بر عهده دارد، غیرعـادي نیسـت. در قسـمت پـایین  پیشتازان فضا سالن میزهای اطلاعات وجود داشت کـه رویشـان اعلامیه‌هایی بـود کـه نقاشی روي دست با حنا، سفرهای روح، مرکـز هنرهـاي درمـانی شـمنی، آموزش فعالان زمین، انجمن طبل زنی برای آتش و خبرنامـه هیروگلیـف برای طرف‌داران مصری جنبش احیاگری را تبلیـغ می‌کردند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۱۸ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۱۸ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان