دانلود و خرید کتاب دختر دوست داشتنی‌ ام (پدر) گرگری ای. لنگ ترجمه سیما سادات میر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دختر دوست داشتنی‌ ام (پدر) اثر گرگری ای. لنگ

کتاب دختر دوست داشتنی‌ ام (پدر)

انتشارات:انتشارات برکه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دختر دوست داشتنی‌ ام (پدر)

کتاب الکترونیکی دختر دوست داشتنی‌ ام به‌قلم گرگری ای. لنگ با ترجمهٔ سیما سادات میر که انتشارات برکه آن را منتشر کرده است. این کتاب مجموعه‌ای است از جملات محبت‌آمیز پدرانه خطاب به دخترها به همراه تصویرسازی‌های لطیف و پُرمهر.

درباره کتاب دختر دوست داشتنی‌ ام

ابراز مهر و محبت کلامی به فرزندان، به‌ویژه دختران به‌علت لطافت و ظرافت روحیه‌شان به تقویت ارتباط بین والد و کودک کمک می‌کند و سبب افزایش حس اعتماد و اطمنیان بین آن‌ها می‌شود. کتاب دختر دوست داشتنی‌ ام، مجموعه‌ای است از جملات مهرآمیز پدرانه خطاب به دخترها که می‌تواند در موقعیت‌های مختلف به کار رود و نمونه‌‌هایی عینی از ابراز محبت کلامی به فرزندان باشد. این کتاب با تصویرسازی‌های لطیفی از لحظات پرمحبت بچه‌های حیوانات و والدینشان لذت خواندن را دوچندان می‌کند. 

خواندن کتاب دختر دوست داشتنی‌ ام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنم

مطالعهٔ این کتاب برای پدر و مادرها در کنار دخترکوچولوهایشان لحظاتی به‌یادماندنی می‌آفریند. 

بخشی از کتاب دختر دوست داشتنی ام 

«از همان نخستین باری که با احساس بی‌نظیر و تازه بغلت کردم به خودم قول دادم هر کاری که از دستم بر می‌آید برایت انجام بدهم تا کمک کنم بهترین کسی شوی که می‌توانی، عزیز دلم، دخترم، فرزند دلبندم

اهل هنر و ورزش مصمم و زرنگ، راستگو و شجاع باش با قلبی مهربان و عاشق آنچه تو را می‌سازد؛ چیزهایی است که در درون تو هستند. با خودت رو راست باش؛ دختر ارزشمندم.

هیچ‌کس توان یادگیری همهٔ دانستنی‌های دنیا را ندارد. در مسیر پر فرازونشیب رشد، همهٔ ما اشتباه می‌کنیم چیزی که مهم است این است که در این مسیر تلاش کنی تا بیاموزی در کنار تو من راهنمایت خواهم بود؛ دخترم.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان