دانلود و خرید کتاب پسر دوست داشتنی ام (پدر) گرگری ای. لنگ ترجمه سیما سادات میر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پسر دوست داشتنی ام (پدر) اثر گرگری ای. لنگ

کتاب پسر دوست داشتنی ام (پدر)

انتشارات:انتشارات برکه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پسر دوست داشتنی ام (پدر)

کتاب پسر دوست داشتنی ام (پدر) به‌قلم گرگری ای. لنگ با ترجمهٔ سیما سادات میر را انتشارات برکه منتشر کرده است. این کتاب مجموعه‌ای است از جملات محبت‌آمیز پدرانه خطاب به پسرها به همراه تصویرسازی‌های لطیف و پُرمهر.

درباره کتاب پسر دوست داشتنی ام (پدر)

ابراز مهر و محبت کلامی به فرزندان، به‌ویژه دختران به‌علت لطافت و ظرافت روحیه‌شان به تقویت ارتباط بین والد و کودک کمک می‌کند و سبب افزایش حس اعتماد و اطمنیان بین آن‌ها می‌شود. کتاب پسر دوست داشتنی ام (پدر)، مجموعه‌ای است از جملات مهرآمیز پدرانه خطاب به پسرها که می‌تواند در موقعیت‌های مختلف به کار رود و نمونه‌‌هایی عینی از ابراز محبت کلامی به فرزندان باشد. این کتاب با تصویرسازی‌های لطیفی از لحظات پرمحبت بچه‌های حیوانات و والدینشان لذت خواندن را دوچندان می‌کند. 

خواندن کتاب پسر دوست داشتنی ام (پدر) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ این کتاب برای پدر و مادرها در کنار دخترکوچولوهایشان لحظاتی به‌یادماندنی می‌آفریند. 

بخشی از کتاب  پسر دوست داشتنی ام (پدر)

«از لحظه‌ای که چشمانم به صورت زیبای تو روشن شد؛

آنگاه که تو را نزدیک قلبم گرفتم و پدرانه در آغوش کشیدم قول دادم که به تو کمک کنم تا با قدرت و محکم ولی با مهربانی و لطافت بزرگ شوی، عزیز دلم، فرزند نازنینم، پسر من.

با آمدنت تابش آفتاب و خندهٔ شیطنت و بازی سختی و لطافت همه و همه در هم تنیده شدند. من برای تک‌تک لحظه‌هایی که تو پسرم هستی سپاس‌گزارم. فرزند دلبندم خودت را دوست داشته باش همان‌طور که من دوستت دارم.

من به تو نشان خواهم داد که زندگی چیزی فراتر از کار و روزمرگی است. تو می‌بایست در این میان فضایی برای خودت بیابی به روی صحنه برو، ساز بنواز، بنویس یا گیاهی را پرورش بده کارهایی را که عاشقشان هستی پیدا کن.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان