دانلود و خرید کتاب چند جمله ای های جبری تصادفی سعید رضاخواه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چند جمله ای های جبری تصادفی اثر سعید رضاخواه

کتاب چند جمله ای های جبری تصادفی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چند جمله ای های جبری تصادفی

کتاب چند جمله ای های جبری تصادفی نوشته سعید رضاخواه یکی از کتاب‌های تخصصی مرکز نشر دانشگاه امیرکبیر برای استفادهٔ دانشجویان است.

درباره مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) با قدمتی حدود ٥٠ سال در انتشار کتب فنی‌مهندسی، علوم پایه و مدیریت صنایع افتخار دارد با چاپ بیش از ۶۰۰ عنوان کتاب تالیفی و ترجمه‌ای، نقش ویژه‌ای را در ارتقای جامعهٔ علمی کشور ایفا کند.

این مرکز با بهره‌مندی از پشتوانهٔ علمی اساتید دانشگاه، اعضای شورای چاپ و نشر و تلاش مجدانهٔ مدیریت و کارکنان متعهد در واحدهای تابعه خود، مفتخر به کسب عنوان «ناشر برگزیده دانشگاهی در سال ۱۳۸۱» شد. همچنین در سال ۱۳۸۳ با هدف اعتلا و رشد آثار تالیفی و ترجمه‌ای در زمینهٔ علوم فنی و مهندسی و علوم کاربردی؛ این مرکز مبتکر و مجری مراسم «کتاب سال فنی و مهندسی» در سطح دانشگاه‌های کشور بوده است که با استقبال اعضای هیئت‌علمی و ناشران دانشگاهی، چهارمین دورهٔ آن نیز در سال ۱۳۸۹ برگزار شد.

بسیاری از آثار منتشر شده توسط این مرکز به عنوان منابع درسی و کمک‌درسی در سایر دانشگاه‌های کشور مورد استفاده و استناد قرار می‌گیرد که کتاب چند جمله ای های جبری تصادفی یکی از همین منابع است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

حجم

۸۵۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان