دانلود و خرید کتاب جرم لیمونادی ژاکلین دیویس ترجمه محمدمهدی قاسملو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جرم لیمونادی اثر ژاکلین دیویس

کتاب جرم لیمونادی

معرفی کتاب جرم لیمونادی

کتاب جرم لیمونادی نوشتهٔ ژاکلین دیویس و ترجمهٔ محمدمهدی قاسملو است و انتشارات کیوی آن را منتشر کرده است. این کتاب جلد دوم از مجموعه «خواهر و برادر، جنگ برابر» است. مجموعهٔ خواهر و برادر جنگ برابر، داستانی است جذاب دربارهٔ بزرگ‌شدن و کنارآمدن با مسائل آن!

درباره کتاب جرم لیمونادی

دو کاراکتر این مجموعه، ایوان و جسی، طی داستان‌هایی، به درکی از خودشان و رابطهٔ بینشان می‌رسند. نویسنده در این مجموعهٔ چهارجلدی، ظرایف و چالش‌ها و نکات مثبت و منفی روابط خواهر و برادری را بیان می‌کند. مجموعه ترکیبی است هوشمندانه از شوخ‌طبعی، سرگرمی، آموزش ریاضی، مفاهیم بازاریابی و کار با پول، آموزش قوانین کیفری و حقوق و درنهایت شعر و ادبیات.

علاوه بر همهٔ این‌ها، عقوبت جدال‌ها را طنازانه آشکار می‌کند. این اثر ضمن تأکید بر همکاری و تفاهم، پیوندهای خواهر و برادری را مستحکم می‌کند. گرچه اطلاعات تجاری فراوانی دارد، وزن عاطفی‌اش سنگین و رها کردن آن در نیمه دشوار است. کودکان و نوجوانان در این مجموعه با مفاهیم و پدیده‌هایی مواجه می‌شوند که یا در کتاب‌های کودکان بسیار کم به آنها پرداخته شده یا جمع همهٔ آنها در یک اثر میسر نشده است. مفاهیمی چون مواجهه با ترس‌ها، برخورد با خواهر و برادرها یا دوست مبتلا به اتیسم، تعیین حد و مرزها و خط قرمزها برای ماجراجویی، شیوهٔ صحیح مواجهه با آلزایمر، پیری، بیماری.

کودک در این اثر تجربهٔ زیستهٔ کودکانی را درک می‌کند که در مزرعه بزرگ می‌شوند، چالش‌های خانوادهٔ تک‌والدی را از نزدیک لمس می‌کند و برای رفع آنها راهنمایی‌هایی دریافت می‌کند و با کاراکترها، وقتی نمی‌دانند از پس دوراهی‌های اخلاقی سربلند بیرون می‌آیند یا خیر، هم‌سو و هم‌دل می‌شود.

دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات کاگو، کیوی، مأموریت خود را آگاهی‌بخشی به کودکان و نوجوانان می‌داند و قصد دارد با محور قراردادن نقش خود کودکان و نوجوانان، آنان را به سوی رشد سوق دهد.

کتاب جرم لیمونادی در این زمینه‌ها به کودکان کمک می‌کند:

تقویت مهارت‌هایی همچون کار گروهی، مهارت‌های ارتباطی، مذاکره، حل منازعه، هم‌دلی، مدیریت پول و مسئولیت‌پذیری.

ایجاد هوش منطقی-ریاضی، برون فردی یا اجتماعی، هوش اخلاقی.

ایجاد دوستی و تعلق در کودک.

 کنترل رنجیدگی و خشم.

خواندن کتاب جرم لیمونادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان خواندنی و جذاب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان