دانلود و خرید کتاب شب ساحل النا فرانته ترجمه مریم نیک اخلاق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شب ساحل اثر النا فرانته

کتاب شب ساحل

نویسنده:النا فرانته
ویراستار:فرناز حیدری
انتشارات:انتشارات کاگو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب شب ساحل

کتاب شب ساحل نوشتهٔ النا فرانته و ترجمهٔ مریم نیک اخلاق و ویراسته‌ٔ فرناز حیدری است. انتشارات کاگو این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب شب ساحل

کتاب شب ساحل که با تصویرسازی‌های «مارا چری» منتشر شده، کودک را با دختری پنج‌ساله به نام «مِتی» و البته افراد دیگر آشنا و همراه می‌کند. در بخشی از این اثر، راوی می‌گوید که آفتاب غروب کرده و هوا صورتی شده است. ساحل‌بان از راه می‌رسد. راوی می‌گوید ساحل‌بان، چشم‌هایش یک‌جوری است که از آن خوشش نمی‌آید. او چترها و صندلی‌های ساحلی را می‌بندد. سبیل‌هایش مثل دم مارمولک روی لبش تکان می‌خورند. راوی می‌گوید او ساحل‌بان بدجنسی است که غروب‌ها می‌آید. مِتی همیشه با کلی ترس از او حرف می‌زند.

خواندن کتاب شب ساحل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی ب و ج پیشنهاد می‌کنیم.

درباره النا فرانته

گفته شده است که النا فرانته، نام مستعار نویسنده‌ای ایتالیایی است که به‌صورت ناشناس فعالیت می‌کند. آثار او که به زبان ایتالیایی نوشته شده‌اند، به زبان‌های گوناگونی ترجمه شده‌اند. النا فرانته با وجود شناخته‌شدن به‌عنوان رمان‌نویسی بین‌المللی، توانسته هویت خود را از زمان انتشار اولین رمانش در سال ۱۹۹۲ مخفی نگه دارد؛ البته حدس و گمان‌هایی دربارهٔ هویت واقعی او به وجود آمده که از اطلاعات موجود در مصاحبه‌هایش گرفته شده است. رمان «عشق پرآزار» اثر او است.

معرفی نویسنده
النا فرانته

اولین چیزی که باید در مورد النا فرانته دانست این است که او وجود خارجی ندارد. بله، این اسم مستعار است. اسم مستعار نویسنده‌ای ایتالیایی که دوست دارد در سایه بماند؛ نویسنده‌ای که در سال‌های اخیر آثار پرطرفدار و خواندنی‌اش به سرتاسر جهان سفر کرده‌اند و طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۴۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان