دانلود و خرید کتاب گورخر گلادیاتور، بزن بزن با رومی ها گری نورتفیلد ترجمه نیلوفر گنجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گورخر گلادیاتور، بزن بزن با رومی ها اثر گری نورتفیلد

کتاب گورخر گلادیاتور، بزن بزن با رومی ها

معرفی کتاب گورخر گلادیاتور، بزن بزن با رومی ها

کتاب گورخر گلادیاتور، بزن بزن با رومی‌ها نوشتۀ گری نورتفیلد با ترجمۀ نیلوفر گنجی در انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسیده است. این کتاب تصویری، جلد اول از مجموعۀ گورخر گلادیاتور است که در دسته‌بندی داستان‌های کودک و نوجوان قرار دارد. مجموعۀ گورخر گلادیاتور، با زبان طنز و تصاویر بامزه دربارۀ ماجراجویی‌های یک گورخر است.

درباره کتاب گورخر گلادیاتور، بزن بزن با رومی‌ ها

داستان کتاب گورخر گلادیاتور بزن بزن با رومی‌ها جلد اول از ماجراهای گورخر بامزه‌ای است که قرار است اتفاق‌های عجیب و ترسناک برایش بیفتد. قهرمان خوش‌تیپ این داستان اسمش ژولیوس است. یک سؤال: آیا فکر می‌کنید گورخرها را می‌شناسید؟ تصور مردم این است که گورخرها فقط علف می‌خورند و آروغ علفی می‌زنند در حالی که عصبانی هستند و آب دماغشان سرازیر است. بعد هم همیشه شیرها آن‌ها را می‌خورند! ولی در واقع چیزی که گورخرها هستند این است که به خانواده و دوستانشان وفادار هستند و می‌توانند از سریع‌ترین شیرها هم جلو بزنند. البته یک موضوعی درباره‌شان درست است و آن اینکه هم علف می‌خورند و هم آروغ می‌زنند. اما ژولیوس داستان ما اصلاً شبیه گورخرهای دیگر نیست. او در دورۀ رومی‌ها زندگی می‌کند. ولی نه در آن سرزمین. او کمی آن طرف‌تر، در دشت‌های خاکی و بوته‌ای آفریقا زندگی می‌کند. هر هفته باید با مادر و برادر خنگش، یعنی بروتوس به دریاچۀ بوگندو بروند. ژولیوس از آن دریاچه متنفر است. علاوه بر بوی گند و حیوان‌های حوصله‌سربر، او می‌ترسد که کروکودیل‌ها شکارش کنند. این وسط برادر خودشیفته‌اش هم که عاشق دریاچه است او را آزار می‌دهد.

در داستان گورخر گلادیاتور، بزن بزن با رومی‌ها، ژولیوس توسط رومیان دزدیده می‌شود تا در میدان معروف روم باستان در نبردها شرکت کند. ماجراهایی در آنجا برایش رخ می‌دهد که هم بامزه و خنده‌دار هستند و هم او را ناراحت می‌کنند.

گری نورتفیلد، به‌خوبی تاریخ را با داستان ترکیب کرده و از آن، کتابی خنده‌دار و بامزه برای کودکان و نوجوانان درآورده است. تصاویر سیاه و سفید متعددی در سراسر کتاب وجود دارد که تصویرگری خود او هستند. این تصاویر به لذت داستان و بامزگی آن می‌افزایند و کمک می‌کنند تا آنچه در حال رخ دادن است برای کودکان مجسم شود.

خواندن کتاب گورخر گلادیاتور، بزن بزن با رومی‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران داستان‌های کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۲۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان