دانلود و خرید کتاب آدم بدها در عملیات انتقام از گلوله پشمالو آرون بلیبی ترجمه شهلا انتظاریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آدم بدها در عملیات انتقام از گلوله پشمالو اثر آرون بلیبی

کتاب آدم بدها در عملیات انتقام از گلوله پشمالو

معرفی کتاب آدم بدها در عملیات انتقام از گلوله پشمالو

کتاب آدم بدها در عملیات انتقام از گلوله پشمالو به‌قلم آرون بلیبی و ترجمهٔ شهلا انتظاریان را انتشارات میچکا منتشر کرده است. این کتاب داستان حملهٔ موجودات عجیب به یک شهر است. موجوداتی ناشناس که کسی نمی‌داند چه‌طور باید با آن‌ها رفتار کند.

درباره کتاب آدم بدها در عملیات انتقام از گلوله پشمالو

گروهی از موجودات ناشناس که معلوم نیست انسان هستند یا حیوان به شهری حمله می‌کنند و همه را می‌ترسانند. هیچ‌کس نمی‌داند باید با آن‌ها چگونه رفتار کند و این که آیا آن‌ها واقعاً خطرناکند یا همه چیز فقط شایعه است؟ کتاب آدم بدها در عملیات انتقام از گلوله پشمالو سومین جلد از مجموعهٔ مأموریت غیرممکن به‌قلم آرون بلیبی است. داستانی از مبارزه با نیروهای شر و تلاش برای غلبه بر بدی‌ها و انجام کاری که شاید غیرممکن به نظر برسد.

خواندن کتاب آدم بدها در عملیات انتقام از گلوله پشمالو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۸ تا ۱۰ سال که از خواندن داستان‌های مهیج و ماجراجویانه لذت می‌برند با همراهی معلم و والدین از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

درباره آرون بلیبی

آرون بلیبی کتاب‌هایی بسیار پرفروش و دوست‌داشتنی برای کودکان و نوجوانان نوشته است. او خالق ۳ سریال موفق برای کودکان است. کتاب های او برندهٔ جوایز بسیاری از جمله ۹ جایزهٔ REAL و یک جایزهٔ کتاب INDIE برای کتاب کودک سال شده است. در سال ۲۰۱۸ اقتباس سینمایی The Bad Guys در انیمیشن DreamWorks با همکاری آرون به‌عنوان تهیه‌کنندهٔ اجرایی پروژه انجام گرفت. Pig the Pug و Them The Unicorn از دیگر آثار او هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۱۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان