دانلود و خرید کتاب پردردسرترین تخم دنیا فاطمه قاسمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پردردسرترین تخم دنیا اثر فاطمه قاسمی

کتاب پردردسرترین تخم دنیا

نویسنده:فاطمه قاسمی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پردردسرترین تخم دنیا

کتاب پردردسرترین تخم دنیا نوشتۀ فاطمه قاسمی در انتشارات نجوای قلم به چاپ رسیده است. هم دیر از تخم بیرون آمده و هم هنوز نیامده، دردسر درست کرده است. در این کتاب بامزه، با ماجرای پردردسرترین تخم دنیا آشنا می‌شوید.

درباره کتاب پردردسرترین تخم دنیا

در جنگلی سرسبز حیوانات مختلفی زندگی می‌کردند. یکی از انواع این حیوانات، عقاب‌های غول‌پیکر بودند. این دو عقاب بالیکس و بالیسا نام داشتند و آشیانۀ آن‌ها بالای بلندترین درخت جنگل بود. این عقاب‌ها حیله‌های زیادی داشتند و با آن‌ها برای دیگران همیشه دردسر درست می‌کردند. مرتفع بودن آشیانه‌شان هم باعث می‌شد که هیچ حیوانی نتواند به حسابشان برسد. هر بار آرامش جنگل با حیله‌ای جدید از طرف آن‌ها از بین می‌رفت. بعد از مدت‌ها بالیسا تخم‌گذاری کرد و چون وظیفۀ نگهداری از تخم‌ها را داشت، بالیکس به‌تنهایی برای شکار می‌رفت. مدتی بعد تخم‌ها یکی پس از دیگری شکستند و جوجه‌ها بیرون آمدند، جز یکی که بیرون نیامد. این دو عقاب غول‌پیکر بلاخره از انتظار بیرون آمدن جوجه از تخم خسته شدند، آن را رها کردند و برای تهیۀ غذا رفتند. همین که رفتند، بادی شدید وزید، تخم لغزید و به داخل برکۀ تمساح‌ها افتاد. عقاب‌ها که ماجرا را دیدند با سرعت برگشتند؛ اما آن ها نمی‌توانستند به تنهایی کاری از پیش ببرند چون ممکن بود تمساح‌ها آن‌ها را شکار کنند؛ بنابراین طبق معمول شروع به کشیدن نقشه کردند. آن‌ها چه نقشه‌ای کشیدند؟ آیا موفق می‌شوند تخم‌پردردسر را نجات دهند؟

کتاب پردردسرترین تخم دنیا مصور است. همۀ صفحه‌ها نقاشی‌های رنگارنگ دارند. این نقاشی‌ها وقایع هر صفحه از داستان را ترسیم کرده‌اند که هم فهم کتاب را برای کودکان آسان‌تر می‌کند و هم برای آن‌ها لذت‌بخش است و به ادامۀ خواندن کتاب ترغیب می‌شوند.

خواندن کتاب پردردسرترین تخم دنیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌ داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پردردسرترین تخم دنیا

«برای شروع نقشه روی شاخه درختی نشستند و به تمساح‌های خوش‌خواب که صدای خروپفشان در تمام برکه پیچیده بود، نگاهی انداختند. یعنی چه فکری در سر داشتند؟ همان لحظه بالیسا با صدای بلند به همسرش گفت: تابه‌حال دریاچه قشنگ آن‌سوی جنگل را دیده‌ای؟ هیچ می‌دانی چه آب خنک و شیرینی دارد؟! این برکه خیلی کوچک‌تر و دلگیرتر از انجاست. بالیکس جواب داد: البته که می‌دانم؛ ما هم باید آشیانه‌ای بزرگ کنار دریاچه بسازیم. آن‌ها آن‌قدر از زیبایی آنجا گفتند تا تمساح‌ها را از خواب سنگین بیدار کردند. تمساح‌ها وقتی حرف‌های پرنده‌ها را شنیدند، وسوسه شدند و در فکر فرورفتند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان